2010. július 2., péntek

Szavazás: kedvenc Eclipse TV Spot

Reméljük már mindenki túl van minimum egy Eclipse-es mozizáson, ezért véééégre szavazhatunk. Összegyűjtöttem az összes kiadott Tv spot-ot. Volt pár olyan ami különböző neveken futott, de képi anyagát tekintve ugyanaz volt pl.: a protect you spot full ugyanaz mint a ready elnevezésű... Kellett egy kis idő mire kisilabizáltam, hogy melyikkel mi a helyzet, de azt hiszem győzedelmeskedtem, úgyhogy itt az idő most vagy soha, szavazzunk vagy inkább menjünk moziba? Én mindkettőt ajánlom :) A szavazás remélem egyértelmű: a megadott számú kedvenc spot-ot kell bejelölni, egy hétig áll a buli. (Az oldalsávból is elérhető lesz ennek a bejegyzésnek a linkje.) Go to vote! A kommentekhez pedig megindokolhatjátok, hogy miért :)
Frissítés: igen, elcsesztem, benne maradt a Ready Tv spot külön is... szóval értitek... aki szereti az nyugodtan nyomjon a 2-es vagy az 5-ös lukba, tök mindegy, majd összesítem (de duplán ne szavazzatok rá). És bocs, hogy az utolsó nem HD de még nem is HQ, egyszerűen sehol sem találtam meg normális minőségben :/
1-Destiny | 2-Protect you=Ready | 3-He moves, you move | 4-Epic=Fight | 5-Ready6-Missing | 
7-Something new=State of terror | 8-Event=It's starting 9-Legend | 10-Something's wrong |

Melyik Tv Spot tetszik a legjobban?
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10

0 megjegyzés: