2010. július 31., szombat

Találj ki! - Rachelle Lefevre

Valahogy muszáj lesz elszórakoztatni magunkat a Breaking Dawn forgatás kezdetéig ezért az alábbi kis mókát találtuk ki:
heti háromszor (kedd-péntek-vasárnap) reggel ki fogunk rakni egy képrészletet, nektek pedig aznap estig van időtök kitalálni, hogy ki van a képen. Válogatunk fotósorozatból, kivágott filmkockából, forgatási képekből, megjelenési-party képekből stb. szóval a szórás elég nagy lesz. A mai nap a kísérleti nap illetve a jövő hét is, meglátjuk mennyire vagytok vevők a dologra :)
A szabályok: max kettőt találgathatsz, ha azonban már elsőre tudod, hogy ki van a képen, akkor is csak simán írd be a nevet, de semmi támpontot ne adj a többieknek (értsd ne áruld el honnan van a kép és ne is linkeld és ne írj utána semmi izés kommentárt hogy pl. " EZERMILLIÓ SZÁZALÉKIG TUDOM, HOGY AZ ROB KISLÁBUJJÁNAK KÖRMEEEE" és társai. Bőven elég egy név :) Természetesen nyugodtan lehet hülyülni a kommenteknél, de az a lényeg, hogy ne rontsátok el a többiek játékát :) A megfejtéseket mint már jeleztem a kommentekhez dobjátok, ez nem tárgynyereményes játék, pusztán a szórakozás célját szolgálja. Este 7-ig van időtök találgatni, utána megmutatjuk a teljes képet.

Ui: paparazzi képeket egyelőre nem válogatunk, erről inkább majd titeket szavaztatunk meg, hogy gondot jelentene e számotokra ha ezen játék keretein belül néha egy-egy paparazzi fotó is bekerülne. De mondom, ez csak akkor lesz szavazásra bocsátva, ha a kísérleti idő alatt látjuk, hogy érdekel titeket a játék :)

A képet úgy tudjátok nagyobban megnézni ha rákattintás után az új ablakban megjelenő, kép balsarkában lévő All size feliratra kattintotok és ott felül kiválasztjátok a legnagyobb felbontást (Large)!

44 megjegyzés:

hát akkor használjuk ki azt a két lehetőséget, Dakota Fanning :D

ashley vagy Kristen?

hmm ez nagyon tetszik, azt hiszem örök játékos leszek ebben a játékban :D

Első tippem Kristen, a második Ashley! :)

',Ashley greene
2,Dakota fanning

1. Rachelle vagy 2. Ashley..
Különben én rájöttem, hogy nem is olyan könnyű :D Tetszik az ötlet :)

Rachelle Lefevre szerintem is

Kihasználom a 2. tippelési lehetőséget is :) Ashley Greene
(remélem az egyik bejön :D )

Ez nagyon tetszik! Én biztosan játszani fogok! :)

1. Rachelle Lefevre
2. Ashley Greene

Ki használva a két lehetöséget, szerintem Ashley Greene vagy Nikki Reed. :D
Én soha nem fogom megunni ezt a játékot. ;)

Ez szerintem tuti Rachelle :D

Szerintem,1:Ashley Greene
2:Kristen Stewart

Nagyon tetszik ez a játék,ötletes! :)

Első tippem KStew... a másodikon gondolkozom :P

Szerintem Anna Kendrick :)

vki
szerinteeem...Rachelle vagy esetkeg Anna.
uhh, jó nehéz...

1 Nikki Reed
2 Ashley Greene

2.tipp: Rachelle Lefevre

Nagyon jó ötlet a játék! :D
1. Rachelle Lefevre
2.Nikki Reed
bár inkább Rachelle-re hajlok.

És szerintem is klassz a játék :D

ez tényleg tök jó ötlet! :) unalom ellen tökéletes
tippem: Rachelle Lefevre

Anna Kendrick vagy Rachelle Lefevre?

Ashley Greene

Rachelle Lefevre

javitani ér?:) mert ha igen akkor javitanék:) Rachelle Lefevre