2010. július 26., hétfő

Details interjú Jack Hustonnal

Edit lefordította a Details magazin interjúját, amit Jack Houston-nal (II. Royce King) készítettek. Csak a Twilight-ra vonatkozó részek kerültek lefordításra, a teljes angol nyelvű interjú itt olvasható.

Details: A Twilight-Saga: Eclipse-ben Edward nővérének, Rosalie-nak a volt vőlegényét játszod. Hogyan kötöttél ki ebben a szerepben?
Egy másik szerep meghallgatásán voltam - egy újszülött vámpírén - és ott eléggé megdöbbentettem a producereket. Úgy viselkedtem, mint egy drogos. Az előtte való este ugyanis nem aludtam, és rengeteg mennyiségű kávét ittam. Mindenki úgy gondolta: "Um, egy kicsit túl kényszeres." De tetszettem nekik annyira, hogy helyette felajánlják nekem ezt a másik szerepet.

Details: Milyen részese lenni a Twilight jelenségnek?
Igazából sose láttam még ehhez hasonló dolgot. Felbukkantam a forgatáson, és szó szerint mindenki ott volt - gyerekek, tinédzserek, 20 év körüliek, anyukák, idősebb hölgyek. Volt egy angol-tanárnő, aki a szabadsága alatt elrepült Angliából Vancouver-be, hogy ugyanabban a hotelben lakjon, mint a stáb. Az előtérben ücsörgött egész nap, csak hogy láthassa őket kisétálni. Ez egy kicsit extrém, de tetszik az elhivatottsága.

Details: A karaktered nem éppen egy kedves fickó. Nem kerültél még szembe néhány elvakult rajongóval?
Eddig még nem mondtak nekem semmit. Egyelőre biztonságban vagyok. De elképzelni, hogy a dolog eldurvul, és a rajongók a házam előtt táboroznának, késsel a kezükben. Az szörnyű lenne. "Ne támadjatok rám! Én egy nagyon kedves fiú vagyok! Nem vagyok egy erőszakoló!"

0 megjegyzés: