2010. július 22., csütörtök

Portrék, megnyílt Nikki hivatalos oldala

A 2008-as Twilight press junket outtake-jei Kristenről (képek) és Robertről (képek). Továbbá nagyon úgy néz ki, hogy Rob és Ashley is ott lesz a 2010-es Teen Choice Awards-on - a többiekről eddig még nincs hír, a díjátadó előtt szokás szerint lesz külön posztja a 'bulinak'. Addig is itt szavazhattok kedvenceitekre. (Be kell jelentkezni a szavazáshoz.)

Robhoz kapcsolódva: az év második felében - ősszel, vagy legkésőbb karácsony előtt hazánkban is végre meg fog jelenni a Remember Me/Emlékezz rám DVD/BR változata. Ugyanis a film itthoni forgalmazójának sikerült megegyeznie az egyik DVD kiadóval (eddig az általuk forgalmazott filmeket nem adták ki hazánkban DVD/BluRay formájában). További részleteket még nem árultak el a DVD tartalmára, borítójára vonatkozón; a teljes cikk itt olvasható.

Nikki Reed hivatalos oldala, az iamnikkireed.com is megnyitotta kaput, ahová Niki személyes képei közül is feltöltöttek néhányat, illetve Nikki-ről többet is megtudhatunk az eddig közétett posztokból: mesél a bátyjával közös szenvedélyeiről - a főzésről és a zenéről valamint arról is, hogy gyerekkorában állatorvos akart lenni, ezért mindenféle állatot hazavitt amit talált. via kstewrobfans LJ, dvdextra.hu, Mtv

3 megjegyzés:

Ááááá,végre Remember me dvd......erre vártam...:-)))))

Ennek én is örülök, mert még mindig nem találtam normális feliratot még mindig nem találtam.

Ancsi nekem van egy egész jó feliratom...szólj ha érdekel...