2009. augusztus 17., hétfő

TwiTour - Edi Gathegi

Edi Gathegi is részt vett a TwiTour-on. A Twifans leírta, hogy milyen kérdéseket tettek fel, és arra milyen választ adtak a résztvevők. Ebből a legérdekesebbeket lefordítottam.

Mi volt a reakciód arra, hogy láttad a New Moont Stephenie Meyerrel tegnap?
Srácok, ha követtek Twitteren tudjátok, hogy láttam tegnap a New Moont. Stephenie Meyer mellett ültem. Egy privát moziban voltunk, ami csak 10 személyes. És néztem ezt a bámulatos/nagyszerű filmet. Pontról pontra úgy gondoltam, hogy imádni fogjátok. Nem hiszem, hogy nem fogják szeretni. Ez pont olyan film lesz, amit mindenki szeretni fog. Tudod, hogy mi az én jóslatom? A Twilight srácok támadásba fognak lendülni. Azt gondolom, ez a legnagyobb ajánlat, amit mondhatok. Már tudjuk, hogy rengeteg női rajongónk van. Az hiszem ezzel a filmmel, az emberek… ez a film átkozottul jó. Szia Bruno… igen. Láttam a New Moon-t, el kell menned megnézni. Igen, erre gondoltam.

Mikor olvasod könyveket, vannak olyan színészek, akiket az egyes részekhez elképzeltél?
A többit színészt, vagy magamat? Ez egy jó kérdés. Bárcsak tudnák erre választ adni, de nem volt sok időm ezen gondolkodni, hogy kik azok a színészek akik a legalkalmasabbak lennének a szerepekre. Részben azért mert elfoglalt voltam.

Milyen volt vámpírnak lenni?
Milyen volt vámpírt alakítani. Először értelmezem a kérdésedet, mert nem tudom milyen érzés vámpírnak lenni. Stephenie annyira csodálatosan leírja a karaktereket, ami támaszt nyújt számodra. De tovább kell elemezned/vizsgálnod, hogy mi az hogy vámpír. Az élőhalott embereknek nincs vérük, ami keresztülfolyik a testükön, nem kell lélegezniük, nem kell aludniuk. Első pillantásra nagyon jelentéktelen ez a létezés. Először nem kell semmit csinálnod. Nincs véred, ami a testeden keresztül folyik, nem kell sok mindent csinálnod, csak pislognod, ez az élet sok mindent nem követel meg. Akkor minden mozdulat, amit teszel, nagyon tudatos, emberi, ez egy tudatos döntés. Ezt kell tenned, ha azt akarod hogy emberi mozgásod legyen. Meg kell próbálnod ezt tenni. De a vámpíroknak nem kell ezt tenniük. A vámpírrá válás számomra egy nyugalmi gyakorlat volt. Minél nyugodtabb vagyok, annál inkább vagyok vámpír. Tudod, én annyira erőteljes vagyok, hogy egy másodperc alatt az egyik helyről a másikra megyek úgy hogy ez nem kerül erőfeszítésembe csak tudom, hogy mit fogok tenni (előre lép) és vágás, és oda fognak tenni engem, és elkezdenek megint rám fókuszálni. Mint ember, így teszel Ugh, Ugh, Ugh (hatalmas lépéseket tesz, nehéz légzéssel). Ilyen érzés vámpírnak lenni.

0 megjegyzés: