2010. január 4., hétfő

A The Hillywood Show New Moon paródiája

Úristen úristen!! Nagyon régen vártam már, hogy elkészüljenek vele és nemhiába! Ez nagyon komoly lett! Az hagyján, hogy a filmbeli ruhák, kameramozgások és mozdulatok 90%-át tökéletesen leutánozták, de olyan új dolgokat vittek bele mint például, rocker-láncfűrészes Bella, Volturi tánckar vagy épp Cullen koncert... Nem akarok több poént lelőni, de ha nem nézitek meg nem tudjátok mit hagytok ki. Rohadt jóóóó!! Ja és az Edwardot alakító srácot akarom!

8 megjegyzés:

MIért van az hogy mindegyinek ilyen manófeje van???olyan furcsák vagy ez meg van csinálva valahogy???? :S nem értek hozá...

Egyébként baromi jól megvan csinálva az egész, a diszlet a ruhák. Talán Jacob lett a legjobban kiválasztva, habár szemből annyira nem hasonlít meg kicsit olyan a csávó mint akit felfújtak, nem olyan mint aki edzéssel szerezte az alakját :) Egész vicces volt :)

hát ez iszonyat jó lett :D néhány helyen komolyan azt hittem hogy ők azok... de te jó ég, honnan tudtad ennyi cuccot öszeszedni? xD ... rocker bella rulez :D

Nekem csak a láncfűrészes rész tetszik. Elképzeltem ahogy Bella tényleg berántja a fűrészt és nekiáll darabolni a fát. Nesze Edward felkiáltással! XDXDXDXD

Olyan lett mint a New Moon, egy-két jó rész van benne, de semmi egetrengető.

A sok "hülye", unatkozó ember:D

Egyébként jobb lett volna, ha részenként jönnek ki (2-3 percesekkel), akkor talán végignéztem volna, de így egyben ritkafárasztó:) Plána este fél 7-kor:)

Én inkább részletekben nézem majd meg:)

Betegek, de néhány résznél azért jót nevettem.

Azért jól beszerezték azokat a ruhákat meg minden :)

Nem tudtam végig nézni, azt hiszem nem jönnek be a paródiák.

hát ez oltári.jobb mint az első...de az se volt kutya XD
meg a végén amikor Bella átvedlik Kris-re :D
az a ruha
sztem jól megcsinálták...