2009. július 27., hétfő

A lehetséges Volturi tagok?

Van egy kép. Amin valószínű a filmben szereplő Volturi tagjai láthatók, de mivel ezt eddig semmilyen hivatalos forrás nem erősítette meg, ne vegyétek készpénznek a dolgot.
Mindenesetre ha EZ lesz a Volturi akkor Barbival már tuti ketten vagyunk akik nagyot csalódnak... Alec kb. úgy néz ki mint aki kapott egy kontaktlencsét és kész. Szerintem Aro kicsit még Mr. Bean-re is hasonlít ezen a képen... Jane-el nincs gond, őt jól eltalálták, de a többiek... Nagyon remélem, hogy ez csak egy kreatív képzeletű fan alkotmánya. Kíváncsi vagyok Nektek mi a véleményetek...



Update: nagyon valószínű, hogy ez egy hivatalos kép, mert a nagyobb külföldi oldalak állítólag levelet kaptak a Summit-os emberkéktől, hogy vegyék le a képet az oldalukról... Hát mivel mi nem vagyunk ilyen nagy oldal /egyelőre/, nálunk fent marad, Ti pedig nézhetitek :)

1 megjegyzés:

Sziasztok! Gondoltam írok végre egy megjegyzést. Hát szerintem is elég béna lenne, ha ezek hivatalos képek lennének. Nekem Caius külseje sem elég gonosz, pedig neki kéne a legellenszenvesebbnek lennie a 3 közül. Jane jó, de Alec tök hétköznapi. Meg még Marcus is sem lett rossz, pedig ő nem is a leglényegesebb figura. Szóval én reménykedem h nem hivatalos a kép.