2010. november 13., szombat

BD forgatás Brazíliában: képek a partról

Frissítve 2+3 db bikinis képpel (nem Rob-on van a cucc), a későbbiekben még lehet hogy lesznek újak, majd jelezzük!! Galéria linkkel és képekkel!!


A következő képeket hajtás mögé teszem, hogy legyen még meglepetés azokat a jeleneteket illetően amik nincsenek benne a könyvben. Nyugi, nem meztelen, szeretkezős képek, csak egy sima délután, viszont ahogy látom beleraktak egy olyat is aminek örülök. Részletek a tovább után...

OMG Sakk!! Közben egyébként az ottani közreműködés igazgatója ma írta twitterre, hogy holnap ténylegesen befejeződnek a munkálatok az országban és a színészek valamint a stáb a héten hazatérnek. Egyes hírek szerint, Rob és Kristen nem megy vissza rögtön Baton Rouge-ba, hanem tesznek egy kis kitérőt Los Angeles-be.
Nektek tetszenek a ruhák?
Több kép ITT

imagebam.comimagebam.com imagebam.com
imagebam.com imagebam.com
Még pár kép itt :: +3
via kstewartnews, rpattzdaily LJ, newsoftheworld.com

16 megjegyzés:

Nem tudom nekem most valahogy nem tetszik. A RIO-s résznél sem Bella ruhája meg a haja úgy nézett ki mintha zsíros lenne(bár ez lehet, hogy a kép minősége vagy a fények miatt tűnt így) meg itt Edward... nem tudom... kicsit olyan mintha most a ruhával meg a hajakkal nem vacakoltak volna annyit... Bár ha ez a jelenetek előnyére válik ám legyen, nem néznek ki rosszul csak nekem nem EdwardBellás... a fene tudja milyen az az EdBella szerkó,de na :D Amúgy tetszik, hogy sakkoznak.. ez olyan kis rejtett dolog.. ezt csak a fanok fogják érteni miért van benne :D

Niki1415 voltam :)

Szerintem bella a könyvben sokkal szexisebben öltözködöt a nászút alatt,,vagyis én úgy képzltem amikor olvastam...sok szexi francia fehérnemű....
De Krisen csak egy fekefe póló van.... azért még reménykedem..üdv

A partra nyilvánvalóan nem fog kiülni egy szál fehérneműben... még akkor sem ha nincs ott rajtuk kívül az égvilágon senki.

Szerintem a belevaló franciás fehérnemüket azt "házon belül viselte"
A sakkos dolog tetszik..
Remélem,ha már 2 részre szedték a könyvet,benne lesz MINDEN.

nekem nagyon bejön az Edward féle fehér nadrág fehér póló, szerintem írtó jól nézki. de én még mindig annak örülök hogy végre levágták a hattttalmas barkóját :D
ez a sakkozás aranyos egyébként, szerintem a SPOLIER Eddie nem akarja a szexet, fő célja Bellát lekötni minden mással SPOILER résznél lesz :D
amúgy meg nem tudom milyen problémája van akinek vaN, MERT eddig szinte talpig felöltözve láttuk Bellát mindegyik filmben. most meg ilyen toppokban meg rövidnacikban járkál. akicsit is meg kell becsülni emberek :D

Bella partos szerkójával nincs is gondom... az a fehér ruhás cucc nem jött be.. örültem a magassarkúnak,de az a ruha nem Bellás.. azt Kristen venné fel egy díjátadóra szerintem :P Én valami lengébbre gondoltam, de nem gond.. :D Felőlem meztelenül is lehetnek csak lássam már lássam már a filmet :D

Azt ne feledjük el, hogy Alice adta rá!! Így még jó, hogy nem Bellás :)
Nekem nagyon tetszett a fehér ruha, a fekete szalaggal! Én amikor megláttam rögtön az jutott eszembe, hogy nem Kristent látom, hanem Bellát!! Persze lehet alapvetően a szeme miatt! Még ott Edward cipője jött be, meg Edward úgy összességében!! Elegáns ám mégsem azona feszült módon, ahogy a New Moon-ban volt.
Bár ezeken a képeken is nagyon szép látványvilágot nyújt cipő nélkül, rövid naciban, izompólóban!! Nekem a haja rövid kicsit! Meg a művészi rendezetlenségét hiányolom!

Szerintem Bella most pont jól néz ki, nekem nagyon tetszett múltkor is abban az elgáns, szolid fehér kis ruciban. Egyébként ha a második képen megnézitek ott nekem olyan mintha NEM lenne rajta kisnaci hanem csak egy ilyen hosszabb ing szerű felső.

Sztem kifejezetten dögös ha egy csajon csak egy ing van :)
Edward meg olyan kis fiatalos végre :)

Alapvetően nem az ilyen képekből kell ítélni. Filmen ez teljesen másképp fog festeni. Ezt az egyszerű fekete topot és fehér nacit (ami azért Bellához képest nagyon is szexi) is extrásabbnak fogjuk látni a moziban. Csak az esküvőről ne kerüljön elő kép. Ennyi meglepi maradjon már...

Sőt. Nekem már ez is intenzív kezd lenni, főleg, mivel keményebb önmegtartóztatást tervezek a moziig, mint az Eclipse-nél :)

Oké-oké, tényleg nem olyan rossz. Sőt én nem is mondtam, hogy rossz csak nekem nem jött be az a fehér ruha.
Egyébként én is meglepődtem mikor hétvégn hazajöttem a koliból és BD forgatási képeket láttam...mondom mi a szösz beindul a dolog ilyen hamar? És még egy évet várhatunk az első részre.. *sóhajt :D

Most megyek palacsintát sütök.
Niki1415 voltam :)

Ez az év még hagyján.. de a második rész :S bele sem akarok gondolni. Remélem fent tudják majd tartani addig az érdeklődést :)

Hmmm...szerintem tök jól vannak "felöltöztetve"...
Rob valami hihetelenül jól nézz ki...és Kristen szerintem nagyon is BEllás..valami hasonlót képzeltem el a könyvbe is..

jóóóóóóó lesz ez..a végére minden kialakul :D Lehet hogy bele törik a bicskájuk a filmkészitőknek...az igazi fanok akik olvassák is azok biztos fenn tartják az érdeklődést...de akik csak filmkedvelők azok lehet őgy fogják gondolni h mentek ti a *** és az egy év szünet veszteséges lesz.... Ki tudja,,én kitartok ...addig meg nézem a harry potter filmeket,,és olvasom a boszorka fényét...jövőre boszis és varázslatban gazdag év lesz..:D

Igen, szerintem is veszteséges lesz, hogy ilyen sokat kell rá várni, de én már több mint egy és fél éve megállíthatatlan rajongó vagyok szóval én itt leszek :D Bár, ha összerakna majd valami nagyon jó előzetest és a kiadott képek hatalmasan bazi jók lesznek, akkor szerintem nem lesz itt gáz.. nagyon sok rajongó van. :D Addig meg mindenki nézegesse sűrűn az eclipse-t, én amint megkapom megnézem vagy kétszer..oylan rég volt az a mozis premier.. :D

Áááááááááá. Rob nem tudna, kicsit kevésbé átélősen ragyogni? Akkor is csillog a napon, ha nem vág ilyen fejet. Mert ez egyszer bejön, de a 4. részben is... nemár...