2010. november 8., hétfő

Breaking Dawn forgatás: Brazília 1. nap

A mai/tegnapi ízelítő után megérkezett amire már annyira vártunk - több tucat kép a BD brazíliai forgatásáról: Kristen és Rob egy kikötőben forgatott, ahol azt a jelenetet vették fel amikor Bella és Edward a motorcsónakkal elindulnak Esme szigetre, illetve egy utcai jelenetet is rögzítettek, ahol a friss házasok úgy végre igazából élvezik egymást - szerelmesen, csókolózva, egymásba gabalyodva. Ááá eddig jónak tűnik a dolog, szóval Bill bácsi nehogy elrontsd!!! Ja és Bellán magassarkú lesz végre, erre várok már mióta!! Ui.: egy kicsit meghaltam ma.
via KStewartSource.com, Pattinsonstew LJ, RPattzDaily LJ, brandheroin LJ, lasagarobsten,

22 megjegyzés:

Az Eclipse zenéjére keltem, erre itt ez a temérdek kép!! :D Köszönjük!!
Nagyon jól néznek ki egymás mellett!!
Bár csak szerintem sötét kicsit Edward haja??
És persze ilyenkor kell rohanni a vonathoz, mikor még éppen csak megnéztem a hajót :P

Fú, nagyon aranyosak a képeken (hot!)! :) De nyomom is ki az oldalt, nem akarom kívülről fújni ezeket a képeket/jeleneteket!

WOW, ez feldobta a napomat :D Nagyon jó kis képek, pláne a "szerelmes andalgós". Ami Edward haját illeti szerintem is sötétebb, mint eddig volt és rövidebb is. Sajnos olyan már nemigen lesz mint az 1. részben volt, de a 2. és 3. részes haját is megszoktam, úgyhogy meg fogom ezt is. Amúgy meg lehet, hogy variálnak majd rajta az utómunkálatok folyamán. Kristen is tök aranyos ezeken a képeken. Meg ahogy egymásra néznek hm... és nemcsak a szerep kedvéért :D

Ez aaannnyira jóóóó :D El sem hiszem h elkezdtek végre forgatni :) Jaj de várom már a filmet...

Jaaaaajjjjj!!!!!!!!!Ez csúcs!!!!!!!!!! Már nagyon várom a filmet....Már csak egy év (...)
<3 <3 <3 <3 !!!!!!!!!!4

Húúúú...végre..:D:D:D
Elérkezett ez az idő is...
Nekem nagyon tetszik Rob haja....istenien nézz ki.:D:D:D
Alig várom a filmet...

áhhhh...:D
iszonyatosan várom már, hogy moziba legyen*_*

am nem úgy volt h Kristen nem fog viselni parókát??!! am naon aranyosak!!!!:D:D

Szilvi:D

Istenem!!!!! Ez feldobta a napomat, eddig nagyon tetszik....és még mik lesznek a filmbe.... :D

Kris-en nincs paróka (a tövénél látszana). Csak hajhosszabbítást kapott. :)

nem gondoltam volna, hogy az artatlan kepnezegetes komoly fuggoseget okozhat :))

Fúúú, Annie/Barbi köszönet a gyűjtőmunkátokért!!
Tényleg jó újra Edward-ként látni Rob-ot, annyira furcsa újra rajta a világos vámpírsmink. :)
De helyesek együtt és egyáltalán. Mondom én, hogy kezdem várni a filmet :)))

Hú Kristen haja...nemntudom szerencsétlen Bella haját,miért nem lehet úgy megcsinálni,hogy ápoltnak tűnjön,és ne úgy nézzen ki mint aki 2 hétig nem mosta meg... :/

Névtelen, szerintem itt még egész jó a haja, hát az EC-hez képest biztos. Viszont Edwardal megleptek. Végre!!! Már azt hittem BD-re térdig érő barkót kap. és most végre levágták és szinte már majdnem tökéletes. persze nem lesz TW szintű(mert az volt a legjobb :D) de én ennek annyira örülök hogy nagyon :D
de elég a hajakból. ha belward ha robsten, tök mindegy, akkor is <3<3 ez a forgatás.
és NEKTEK csajok hatalmas köszönet a megapackért ;)

Meg amúgy milyen rohadt mázlisták ezek az emberek, akik ott táncolhatnak Velük :D Vagy csak azok is akik a közelben vannak és készítik a videókat. Brazíliába akarok menni :D

Jah. Azért Rob-nak meg Kristen-nek sem lehet nagyon rossz. Munkaköri kötelességből elutaznak Brazíliába, hogy eljátsszák saját karaktereik nászútját, és közben még amúgyis együtt vannak. Jah, és mindezért fizetést is kapnak. Azért mák az ilyen meló. :-)

És minden kiderül :) A splash videóban :D Kris miért is kezdett "szambázni", és Rob miért nevette ki :P Lehet szívesen játszott volna face punch-ot KStew?? Tök jó lehet a hangulat az egész forgatáson! Vagyis ezen a jeleneteken!
http://sphotos.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-snc4/hs1129.snc4/149102_456525422726_190781042726_6052136_3166139_n.jpg

Ancsi, ugyanez jutott eszembe :D Egész kellemes lehet nekik ez a meló... :D Én is ilyen akarok!!!
Briannával haj témában értek egyet, most Edward olyan Edwardos és nem Robos, én már erre várom mióta :D Nekem amúgy tetszik Bella haja, hogy nem szögegyenes és selyem simaságú, hanem olyan rakoncátlan és hullámos. És Kris-Bella tök csinos ebben a ruhában és on high heels O.o

Ja és persze hogy olvastam az összegyűjtött képeknél a Rob és Bill-es képek nevét: "Rob condommal" ... :DDD

MÉG CSAK AZ ELSŐ HÁROM KÖNYVET OLVASTAM DE REMÉLEM HOGY MEGTUDOM VENNI A NEGYEDIK RÉSZT IS. AMÚGY MÁR VÁROM A BREAKING DAWNOT.

LAURA
SZIA NÉVTELEN!!!ÉN MÁR OLVASTAM A 4. KÖNYVET.
NAGYON TUTI.IMÁDOM.

JA
EN IS ALIG VAROM MAR A FILMET.