2010. november 16., kedd

Új képek Esme partjáról

Brazília visszainteget és búcsúzóul még ad egy jó nagy adag képet. Bella és Edward a parton (is) sakkozik illetve a feldőlt bábukból úgy ítélem hogy inkább egymással huncutkodnak. Valamint ha jól látom Bella gyűrűje is kisebb átalakuláson ment át, mintha sokkal kisebb lenne. Lehet hogy Ed Bella jeggyűrűjéből kanyarított magának is? Az anyag megvolt hozzá...
Képek a hajtás után, hogy a megtartóztatóknak könnyebb legyen :) Tényleg: van olyan aki már most válogatja, hogy mit néz meg? Vagy egyelőre még jöhetnek a képek?
via PattinsonLife Lj, FierceBitchStew Lj
Galéria az összes képhez (pár korábbi is van benne)
+ egy másik gali ha az első link nem működne
imagebam.comimagebam.comimagebam.comimagebam.comimagebam.comimagebam.com

11 megjegyzés:

Csak nekem nem nyitja meg a képeket, vagy másnak sem???

Mármint hol nem nem nyílnak meg? Amiket beraktunk, vagy a galéria amit linkeltünk (nálunk megnyílik egyébként)? Raktam be egy másik elérhetőséget is mindenesetre.

"Vagy egyelőre még jöhetnek a képek?"
Annie, Barbi ez ugye nem komoly? És ha meg sem élem a jövő novembert? Legalább ennyi jusson belőlük :-)
Sziszi

A galéria bejön, de ha egy képre rákattintok nem jelenik meg nagyobban, hanem kiír valamit... köszi a másik linket :D

Időközben rájöttünk hogy miért nem jönnek be. Az imagebam ahová mindenki felrakta a képeket offline lett időközben (valószínű a képek miatt)... reggelre valószínűleg megjavul.

Enyhe utalás a borítóra a sakkozás?

Én egyértelműnek mondanám inkább. :)

Én részemről - általában - csak azokat nézem meg, amiket Ti kiraktok, nemigen megyek tovább a galériákba. Csak néha. A lényeg úgyis átjön. Úgyhogy nekem a Ti képmennyiségetek épp megfelelő. Se nem sok, se nem kevés. Aztán szerintem vásznon ezek majd úgyis tökmáshogy hatnak.

1000 hála és köszönet a király képekért!!! Nélkületek nem lenne teljes a fanok élete!! :):):) Petrus21

Tök jó képek... :D
Sztem ez amúgy utalás Jacobra is! :D Mikor mondta, hogy mégis mit fognak csinálni a nászúton, sakkoznak? :D
Amúgy Kristen már nem visel parókát, ugye?