2010. november 17., szerda

Napfogyatkozás duplalemezes DVD részletek

"A Twilight: Napfogyatkozás 2010. december 6-án (két napos késés lesz a betervezett dátumhoz képest, de az extrák mindezért kárpótolnak) jelenik meg egy- és kétlemezes DVD-n, valamint BD-n a Gamma Home Entertainment forgalmazásában és a Select terjesztésében. A Blu-ray specifikációira még várni kell, de azt már tudjuk, hogy a duplalemezes DVD a filmet eredeti (2.35:1) képarányban, DD5.1-es magyar és angol hang, valamint magyar és angol felirat kíséretében kínálja."

Azt hiszem egy szavunk sem lehet ugyanis Kristen és Robert audiokommentárját magyar felirat kíséretében élvezhetjük. A tovább mögött a 2. lemez specifikációit olvashatjátok.
1. LEMEZ
Audiokommentár Kristen Stewart és Robert Pattinson közreműködésével (magyar felirattal)
Audiokommentár Stephenie Meyer írónő és Wyck Godfrey producer közreműködésével (eredeti nyelven)

2. LEMEZ
Így készült a film – Közel másfél órás összeállítás, amely 6 részben kalauzol el a kulisszák mögé
- A rendezői székben David Slade
- Előkészületek
- Szívügyek
- A Napfogyatkozás árnyékos oldala
- Fény, kamera, felvétel
- A speciális effektusok
Tekerés – ha valaki csak kedvencét szeretné látni
- Tekerés Jacob jeleneteihez
- Tekerés Edward jeleneteihez
Kimaradt és bővített jelenetek a rendező választható kommentárjával
Képgaléria
Videoklipek
- Muse: Neutron Star Collision
- Metric: Eclipse (All Yours)
via dvdextra.hu

3 megjegyzés:

Hmmm nem tudom h bővebb-e az extrák listája mint a New Moon-é, de sztem nem. De azért még reménykedek h tévedek :D Am lehetett rá számítani, hogy ha meg is lehet már rendelni 4-én, akkor biztos h csak 6-án szállítják ki, mivel 4-e Szombatra esik :) Úgyhogy ebbe beletörödtem már :D

Óóóó, nemár. Pedig én úgy reménykedtem, hogy azon a 4-i hétvégén már lehet Eclipse DVD-zni :S Persze tagadhatatlan, hogy az a bizonyos feliratos audiokommentár kicsit vígasztal, viszont ezt a csúszást még fel kell dolgoznom érzelmileg :-D

Kösz az infót!

Én még azon sem tettem magam túl, hogy Taylor hol marad megint az audiokommentárból???