2012. október 29., hétfő

Infók a Hajnalhasadás II. részének magyar bemutatójával kapcsolatban

A ProVideónál (a Hajnalhasadás filmek magyar forgalmazójánál) rákérdeztem pár dologra a magyar bemutatóval kapcsolatban:
- Mikortól indul a jegyelővétel? November 1-től (csütörtök). Megjegyzés: a munkaszüneti nap nem befolyásolja!
- A jegyelővétel/foglalás módjai? Személyesen, telefonon és interneten. A részletesebb tájékoztatásért keressétek fel az adott mozikat!
- Lesznek éjféli vetítések? Igen. (A félreértések elkerülése végett: November 14-én (szerdán) késő este kell az éjféli vetítésekre menni, mert csütörtök délelőttől már rendes műsorrend szerint vetítik a filmet.)
- Lesz Alkonyat-maraton? Nem, de nem rajtuk múlott.
- A mozikban lesz BD Pt. 2 menü? Ezzel kapcsolatban hamarosan kapunk bővebb tájékoztatást.
- Feliratos vagy szinkronos lesz? Feliratos. ("Hajnalhasadás 2. rész felirat pipa. Lúdbőr a nagyjelenetnél, dupla pipa. Alkonyat-rajongók, készüljetek! :-)" Csalló Kinga - a ProVideo-nál lektor, szinkrondramaturg)
Ha esetleg van olyan kérdésetek, amire szeretnétek választ kapni (és nem jutott eszembe), akkor a kommentek közé bátran beírhatjátok.

7 megjegyzés:

Nagyon köszönjük az információkat, egy maratont pedig megnéztem volna :)
Nagyon örülök, hogy feliratos lesz, véleményem szerint a szinkront nagyon elrontották itt (is). Azt hiszem, várok majd pár napot a premier után, picit talán leapad a roham...

Igen, köszi az infókat, bár én bíztam benne, hogy lesz maraton a mozikban. Jó lett volna.
Esetleg, hogy a Mi Mozinkban mikortól lehet elővételben megvenni a jegyet, nem tudod? Sajna elérhető közelségben nekem csak az van.

Névtelen: sajna nem, de figyeld az oldalukat/facebookos oldalukat esetleg írj nekik e-mailt vagy hívd fel őket. Persze ha megtudok valamit, jelzem mindenképp. :)

Barbi: köszi előre is ha valamit megtudsz. Az a baj, hogy a hivatalos oldalukon eddig nem sok infó van, marad a telefonálgatás.
Kata=névtelen

Szia!
Meg szeretném kérdezni, hogy november 1-től személyesen is lehet jegyet venni vagy csak online? Vagy ez minden városban másképpen van? Nekem igazából a győri lenne fontos...
Üdv: Melinda

Elsejétől elméletileg mindhárom módon lehet majd, de előfordulhat hogy az adott mozinál kicsit később nyitják meg a foglalás lehetőségét.