2012. október 4., csütörtök

Screen Slam interjú Rami Malekkal

A Benjamit alakító Rami Malek a Screen Slamnek adott egy interjút, amely során öt téma került elő:
Üzenet a rajongóknak: "Minden Twilight rajongónak, valóban nem lehet eléggé megköszönni, hogy ennyire támogatóak vagytok. Nagyon klassz emberek vagytok. Peace&love."
Spin-off: "Azt hiszem azok akik ebben a szériában szerepeltek remélik/állítják, hogy lesz egy spin-off számukra. Én meg tudom most neked erősíteni, hogy az én karakteremnek nem lesz spin-off filmje, mivel meghal. Na jó, csak vicceltem." (Nevet)
Forgatási titkok: "A Breaking Dawn forgatásán nem engedték meg, hogy nálunk legyen a telefonunk, mert attól féltek, hogy elkezdtünk képeket készíteni, viszont én magamnál tartottam a kamerámat szóval ha a film végre bemutatásra kerül egy csomó fotót megmutatok. Akkor már nem érhetnek hozzám, ez az utolsó film!"
Kérdések Roberttel és Kristennel kapcsolatban: "Valójában a lányok akarnak róluk mindent tudni, azt hiszem a fiúkat kevésbé érdekli ez a téma. De minden lány általában azzal kezdi a nekem címzett sms-ét, hogy "Mi a helyzet"... "Mit csinál ma este Rob? A válaszom csak annyi: nem tudom." (Nevet)
Közismertség: "Csak azon tűnődöm, hogy mi fog történni... mivel annyi minden jár ezzel, rengeteg weblap, rengeteg rajongó... olyan kérdések merültek fel bennem, hogy az életem furcsává válik? Mindig is ugyanaz az ember maradok? Az emberek jobban fel fognak ismerni? stb."  via TwilightExaminer

0 megjegyzés: