2012. október 12., péntek

Nem a táncbetéttel/flash-mobbal végződik a Breaking Dawn Pt. 2

Az Alkonyat rajongók alig várják, hogy pontosan megtudják miként is végződik szeretett franchise-uk amikor az utolsó rész, azaz a Hajnalhasadás második felvonása November 15-én a mozikba kerül. Különösen amióta a film sztárjai elejtették, hogy a Bill Condon által rendezett rész végén lesz számukra egy kis vizuális csemege („Bill úgy döntött, hogy megcsinálja a végén ezt a kibaszottul csodálatos dolgot,” mondta Stewart az EW-nek még júniusban. „A rajongók meg fognak őrülni.”). E kapcsán múlt héten az MTV News Nikki Reedet is meginterjúvolta, aki akkor azt mondta hogy spekulációi szerint a Condon számára meglepetésként összeállított flash-mob/táncos betétet láthatjuk majd. Ám rosszul tippelt, ugyanis az Entertainment Weekly-nek a Summit Entertainment megerősítette, hogy ez a táncjelenet (ami csakugyan létezik) nincs benne a film végső vágott verziójában. - Sara Vilkomerson

4 megjegyzés:

sztem tuti Stephenie Meyer lesz a végén, ugy hogy a réten fog állni, ugy ahogy ezt az egészet megálmodta... :) szép lenne

Lehet, hogy igazad van, kedves előttem szóló, de az is lehet, hogy csak simán a könyv zárójelenete lesz, amikor Bella megnyitja az elméjét Edward előtt és az ő szemszögéből látunk majd egy montázst az összes film lélektanilag fontos jelenetéből, mert Bella emlékszik az emberi emlékeire, hiszen az ébredése után "végigszalad" rajtuk. De bármi is lesz:

EGY HÓNAP MÚLVA MEGLÁTJUK/TUDJUK :)))))))!!!!!!!!

Bocsi a dupláért, de most olvastam újra a bejegyzést és szemet szúrt valami: Azt mondja a szóvivő, hogy a filmben nincs benne a Flashmob, de...

A stáblista/végfőcím már nem a szigorúan vett film része. Vagy ügyesen ködösítenek, vagy én kombinálom túl?

De azt a montázst már elsütötték a BD part 1-ben, Bella átváltozása közben... Már nagyon kiváncsi vagyok :)