2011. november 21., hétfő

Collider interjú Ashley Greene-vel

Collider: Most, hogy befejeztétek az összes Alkonyat film forgatást, szerinted mire fogsz a legszeretetteljesebben visszaemlékezni ebből az egész élményből?
Ashley Greene: Azt hiszem azon kapcsolatokra, amik e közben kialakultak. És itt van ez az érzés, ami akkor önt el, amikor végigsétálsz a vörösszőnyegen, főleg a rajongói eseményeken, valamint látni azt, hogy miként hatsz emberekre, azt hogy milyen szenvedélyesek aziránt, ami iránt én is az vagyok. Ez pótolhatatlan. Európában voltam sajtókörúton, és voltam egy fan eventen, ahol azt éreztem, hogy „Ez az érzés hihetetlen. Egyszerűen megismételhetetlen.” Úgy hiszem, ez az életed során csak egyszer történik meg veled. Ez a dolog nagyon különleges. Olyan kapcsolatok alakultak ki, amikről nem mondanék le. Az Alkonyatnak vége, de legalább tudom, hogy ezek a kötelékek nem így végzik, tovább fognak tartani.
Collider: Már megtaláltad a módját annak, hogy kényelmesebben érzed magad a nagyfokú sajtó és nyilvános figyelem terén?
Ashley Greene: Jobban megbirkózom már ezzel, és azt hiszem, hogy érettebbé váltam egy kicsit. 20 éves voltam, amikor mindez elkezdődött, most 24 vagyok, ezen évek során beérsz, de ez a részét képezi. Az hogy tanulj magadról, és hogy miként kezelj bizonyos szituációkat. De ez nem olyasmi, amihez valaha is hozzászokhatsz, felfoghatsz. A családom nagy segítséget jelent számomra, mert két lábbal a földön a tartanak. A barátaim és a családom a biztos pont, ők azok akik mellettem vannak a kezdetektől. Nem állt be változás a kapcsolatunkban, legyen szó a családomról vagy a barátaimtól. Ez segít a valóságban maradni. 

Collider: Ilyen elkötelezett rajongókkal a hátatok mögött úgy vélem, hogy sok ajándékkal és apróságokkal szoktak elhalmozni Titeket. Volt valami olyasmi, ami különleges volt számodra?
Ashley Greene: Emlékszem, hogy kaptam egy fényképalbumot, amit egy leányzó csinált nekem. Ezt odaadtam az anyukámnak, hogy rakja el, ugyanis a floridai otthonunkban van egy kialakított kis Twilight szentély. Az album rólam szólt, kezdve az Alkonyattal - az eddigi teljes karrierem dokumentálva volt, minden egyébbel bezárólag amit eddig csináltam. Ez nagyon különleges volt, és látszott, hogy sok időbe került elkészíteni. Ez egy olyasmi, amit feltétlenül megtartottam, mert ez az életem egy kivonata. A levelek is édesek, olvasgatom őket. Mindig hihetetlen számomra, hogy a rajongók mennyire barátságosak és odaadóak. Nagyon hálás vagyok nekik mindenért.

Collider: Az esküvő Alice számára olyan volt, mint egy álom valóra válása, hisz megszervezhetett mindent, az apró részletekbe menően. Mit gondoltál amikor megláttál mindent ezzel kapcsolatban, és a ruháról, amit viselned kellett közben?
Ashley Greene: Izgatott voltam. A ruha egyedi volt, így együttműködhettem a kosztümtervezőinkkel. Nagyszerűek voltak, mert hagyták, hogy beleszóljak a dolgokba, meghallgatták a tanácsaimat, és olyat alkottunk ami még passzol az esküvőhöz és a többi koszorúslány ruhájához, de még mindig hű Alice-hez. Az esküvői díszlet maga meglepetés volt számomra és sok más ember számára is, mert a semmiből kivitelezték egy nap alatt, nekünk a végén mutatták meg. Szerintem gyönyörű volt, igazán nagyszerű munkát végeztek. Meg volt benne az intimitás, de nagyon elegáns és kicsit varázslatos is volt. Nagyon-nagyon jól lett megcsinálva.

Collider: Mennyire volt szórakoztató az esküvői tánc Jackson Rathbone-nal?
Ashley Greene: Nagyon az volt! A próbák még szórakoztatóbbak voltak, mert szabadidőnadrágban lehettem, nem pedig a ruhában és a magassarkúban. Szitált az eső és csúszós volt a parkett, szóval sok bizalmat kellett szavaznom a táncpartneremnek. De Jackson igazán fantasztikus volt, de neki valójában már van tapasztalata e téren, szóval Ő könnyen belejött. Ha jó a partnered, aki tudja, hogy mi a dörgés, akkor neked csak követned kell, összességében klassz volt.

Collider: Milyen volt ez idő alatt Bill Condonnal együtt dolgozni?
Ashley Greene: Nagyszerű volt. Egy kicsit emlékeztet Alice-re. Igazán szenvedélyes és nagyon elkötelezett volt az iránt, amit csinált - hitt a filmben és a karaktereinkben. Tisztelettel állt ahhoz hozzá, amit az előző filmek során megalkottunk, de sok ötlete volt azt illetően hogy új réteget adjunk a karaktereinknek és magának a filmnek. Nagy tisztelettel viseltetek iránta. Szerintem igazán gyönyörű munkát végzett.

Collider: Általában Alice a napfény, maga az optimizmus, viszont ezúttal sokkal frusztráltabb, mert nem látja a jövőt. Szórakoztató volt egy másik oldalát felfedezni?
Ashley Greene: Nos nem volt annyira jó leforgatni, de felkészülni rá és erről beszélgetni Bill-lel izgalmas volt. Mint színész, mindig azt szeretnéd, hogy a karaktered fejlődjön. Soha nem akarod, hogy beálljon egy bizonyos szintre, vagy unalmas legyen és csak az ugyanazon dolgokat csinálni. Ezek a vámpírok általában 100 év körüliek, szóval sokat láttak és sok mindent éltek át. Nagyon izgalmas új árnyalatokat adni neki. Alice-t már láthattad vámpírként, harcolni, és egy kicsit pimasznak és viccesnek, valamint nagyon nőcisnek, szuper-izgatottnak, de még nem láthattad belső válságot átélni, és kettészakadni. Mindig Bella oldalán állt, de most nem igazán tudja, hogy mit tegyen. Nem látja a jövőt, nagyon frusztrált és zavart. Próbálja támogatni a barátját, miközben szemtanúja annak, hogy Bella miként sorvad el. Ez egy kemény helyzet számára.

Collider: Jelenleg meg van a lehetőséged arra, hogy kicsit jobban szelektálja a között, hogy mit vállalsz el. Milyen projektek iránt érdeklődsz? Milyen filmek vagy szerepek vonzanak?
Ashley Greene: Nincs erre sémám. Csak elolvasom a forgatókönyveket, és ha vonz akkor egy kicsit mélyebbre ásom magam benne. Mindig olyan dolgokat akarok csinálni, ami iránt elkötelezett vagyok. Számomra mindig is izgalmas egy új karakter bőrébe bújni és olyat csinálni amire ezelőtt nem volt lehetőségem. Ha egy kicsit megijedek az azt jelenti, hogy érdekel a dolog, és valószínűleg 100%-ig benne vagyok, hisz ez egy olyan valami amit ezelőtt nem csináltam és még nem vagyok abban teljesen biztos, hogy meg tudom csinálni. Eddig nagyon szerencsés voltam, klassz alapanyagokkal találkoztam. Sok jó dolog jön ki jövőre.

Collider: Tudod már, hogy mit forgatsz következőként?
Ashley Greene: Az Olivia Twisted-et. Lehet, hogy közben lesz még valami, de ez ami biztos a jövőmet illetően. Ez a Twist Olivér egy ultramodern akció verziója lesz, egy női főszereplővel. Ez olyasvalami, amit ezelőtt még nem csináltam, szóval remélhetőleg klassz lesz. via

0 megjegyzés: