2011. november 24., csütörtök

Felhívás az illegális letöltések ellen

A Hajnalhasadás 1. része lassan egy hete már látható a mozikban, és ahogy külföldön, idehaza is igen szép eredményeket ért el eddig a film. A magyar forgalmazót, a Pro Video Film&Distribution-t támogatva és melléjük állva megszeretnénk kérni Titeket, magyar Alkonyat rajongókat és az egyéb fanoldalak vezetőit, hogy mindenki a lehetőségeihez mérten semmilyen formában se támogassa a film(ek) ILLEGÁLIS letöltését. Hiú ábrándokat nem kergetünk, tudjuk hogy ezt a folyamatot megállítani nem lehet, de legalább tartsunk össze és minimalizáljuk az ebből eredő károkat. Mert igenis ez károkkal jár: a nyilvánvaló anyagi veszteségek mellett élményromboló hatása is van (egy igazi nagyvásznas élményt nem cserélheti fel a rossz hang- és képminőségű felvétel kisképernyős megtekintése). Mindamellett ha sikeres a film az kihatással van a jövőre: az előző három filmet világpremierként (Amerikát is megelőzve) láthatták a hazai Alkonyat rajongók, és nagyon szeretnék, ha ez a tendencia a befejező résznél, a Hajnalhasadás második részénél is folytatódna. Továbbá ne gátoljuk meg annak a lehetőségét, hogy fantáziát lássanak kedvenceink (fő)szereplésével készülő/készült egyéb filmjeinek magyar forgalmazásában. Köszönjük, hogy elolvastátok ezt a pár sort és mellénk álltok amennyire csak tudtok, végezetül itt a Pro Videó Senior Marketing Managere-nek ez ügyben hozzánk eljuttatott levele: 
"Először is Nektek is szeretnénk megköszönni ezeket a szép eredményeket, amit a film eddig produkált Magyarországon. Egy hét alatt 142.847 néző látta a filmet! Nagyon klassz lenne, ha ez a fantasztikus menetélés folytatódna. [...] A filmet sikerült eljuttatnunk 41 moziba országszerte, így az Alkonyat elérhető minden nagyobb városban, ráadásul felirattal, ami abszolúte megfelelt a rajongói kéréseknek. Kérlek, benneteket, hogy a rendelkezésetekre álló eszközökkel a legális, jó minőségű moziba járást patronáljátok. Készítettünk a második hétre bannereket és új kreatívot (lásd kirakva és a tovább mögött), hogy ezzel is a mozikba invitáljuk a rajongókat. Az, hogy az Alkonyat sikeres legyen Magyarországon, közös érdek. Eddig is rengeteget segítettetek, kérlek, a jövőben is segítsetek bennünket. Nagyon köszönöm: Péter"

4 megjegyzés:

Én ezzel mindig úgy vagyok, hogy a kamerás változatok, azok valami borzalmasak. Nem is beszélve a hangjáról!
Valamint, úgy gondolom (persze lehet, hogy végtelenül naiv vagyok), hogy azzal, ha elmegyek a moziba és megnézem a filmet (másodjára és harmadjára is :$ ;) ) azzal mutatom meg a tiszteletet a színészeknek / rendezőnek / egész csapatnak. Gondolom minimális az összeg, amivel a jegye(i)m ára növeli a srácok pénzét, de mégis a forgalmazó felé biztos, hogy egy visszajelzés, hogy igen, nem követtetek el hibát, mikor műsorra tűztétek a filmet.
Az OST és score-ral is így vagyok. Azt is meg fogom venni, hasonló megfontolásból. Persze találni kell olyan boltot, ahol már tényleg kapható ;)
Szóval tipli a moziba skacok!! (És érdemes megnézni másodjára is!! Egészen másképp hat!!) ;)

Én mindig is elleneztem az illegális letöltést mozifilmeknél és sorozatoknál. Az élmény sem ugyanaz, mintha nagy vásznon nézné az ember és ha az ember szeret valamit, tisztelje már annyira a készítőket, színészeket, hogy moziban nézi meg. Én nekem mindig is eredeti DVD-im voltak, ezek azok, amire nem sajnálom a pénzt. A zene már más ügy. Egy CD-re nem igazán tudok kiadni több ezer forintot, főlég én, akinek a nap 24 órájában a fülében van a fülhallgató. Rengeteg pénzembe kerülne, hogy meg tudjam venni illetve le tudjam tölteni a zenéket.

Én részemről egyyzer láttam, és még kétszer tervezem megnézni a filmet a moziban :) Teljesen igaz, hogy egy szélesvásznú filmet egy rossz minőségű kamerás felvétel nem helyettesít. Viszont sajnos mozikkal kapcsolatban is ért már kellemetlen meglepetés - még ha nem is Alkonyat-filmmel kapcsolatban, amikor odaérkezve derült ki, hogy másik filmet a kinézett helyett a közvetlenül indulás előtt megnézett moziműsor ellenére. Szóval igény bennünk, rajongókban is van, remélem, a mozik is igyekszenek korrektek maradni...

Hát.... Én egy a béka feneke alatti kis faluban lakom. így én az illegálisan letöltök táborát erősítem. Lehet hogy rossz ember vagyok, de az 50km körzetemben nincs olyan mozi ami játszaná... És biztosan vannak még hozzám hasonló helyzetben lévők. Ezt is meg lehet érteni. Vagyis aki akarja megérti. Üdv