2011. november 28., hétfő

Vogue interjú: Carolina Herrera Bella menyasszonyi ruhájáról

„A kezdeti próba során, amikor Kristen magára öltötte a ruhát és belenézett a tükörbe, nagyon meghatódott,” mondta Carolina Herrera a Vogue-nak adott interjújában. „Abban a pillanatban nem egy színésznő volt, és nem is a karakter a filmből, csak egy menyasszony, aki boldog (abban a ruhában). […] A ruha megalkotása során természetesen Stephenie könyvbéli leírása is inspirált, de hozzáadtam egy cseppnyi Herrera-t, valamint figyelembe vettem a menyasszony személyiségét és stílusát is. Egy esküvői ruhának tükröznie kell az arát, Bella ruhája romantikus és tele van időtlen kifinomultsággal, nagyon hasonlít a karakterre magára. Bizonyos szempontból ez a ruha Bella felnőtté válásának és nővé érésének szimbólumaként is tekinthető. […] Egyedülálló folyamat megalkotni egy esküvőt, mert minden ara másmilyen, viszont a ruhának mindigis különlegesnek kell lennie, hisz ez a legfontosabb pillanat egy nő életében. E során is ez lebegett a szemem előtt, de természetesen egy totálisan más élménnyé vált, hisz végülis ez egy film – egy kulturális jelenség. Emberek milliói fogják látni, így pontosnak és tökéletesnek kellett lennie. […] A Twilight Saga követőjeként nagyon hízelgő volt számomra részt venni ebben a fantasztikus projektben. Olvastam a könyveket és láttam az első filmet, így azóta is rajongója vagyok. Nem tudsz úgy az utcán közlekedni, vagy belefutni valakibe, aki ne tudná már, hogy mi is az a Twilight, legyen szó a könyvekről vagy akár a filmekről. Az esküvői ruha kollekcióink mindig is az időtlen eleganciát és a kifinomultságot testesítették meg, ugyanezen elemeket láttam visszaköszönni Stephenie Meyer menyasszonyi ruha leírásában is.”

2012 januárjától a ruha megvásárolható lesz Herrera New York-i, Los Angeles-i, Bal Harbour-i és Dallas-i butikjaiban. A hivatalos replikák árusításáért viszont Alfred Angelo felel.

0 megjegyzés: