2011. november 14., hétfő

Találkozz vagy mozizz más Alkonyat fanokkal!

A chat alapján úgy láttuk, hogy sokan érdeklődtök afelől, hogy más Alkonyat fanok az ország mely szegletében és városaiban fogják megnézni a Breaking Dawn első részét. Ezért úgy döntöttünk, hogy ezt a posztot részben ennek a témának szenteljük. Szóval ha szeretnél más rajongókkal is találkozni, vagy csak köszönni és összekacsintani velük, vagy ha éppenséggel még nincs mozipartnered, akivel meg tudnád nézni a legújabb részt, akkor azt itt is kereshetsz magadnak. Nem kell mást tennetek mint a kommentek közzé beírni a (nick)neved, a várost ahol meg szeretnéd/ meg tudod nézni a filmet, Budapest és egyéb nagyvárosok esetén a mozi nevét, és egy elérhetőséget (pl. e-mail címet, twitter nevet) hogy fel tudják veled venni a többiek a kapcsolatot. Innentől kezdve pedig már rajtatok múlik, hogy megvalósul e az adott találkozó vagy éppen közös mozizás. :)

E mellett a poszt másik célja volt összegyűjteni a különböző nyerési lehetőségeket, amelyekkel premier előtti mozijegyekhez lehet hozzájutni. Ezek pedig a következők: Viva játéka | ma az Interaktívban | Port.hu játéka | Pro Videó Facebook játéka | Volvo Galéria és Szervíz Facebook játéka | a szerdai premier helyszínén | Cinema City Facebook játéka

Ha valami kimaradt akkor szóljatok chatben, a kommentekben vagy írjatok e-mailt a twinform@gmail.com-ra!

7 megjegyzés:

Nagyon jó ötlet ez a poszt! :) Írom is a dolgaim:
november 17. 00:01
Békéscsaba, Center mozi
Ismertetőjel: két szülőmmel és két barátnőmmel leszek körülvéve, Rosalie nyaklánca lesz a nyakamban. Gondolom ez elég feltűnő lesz. :D
Ha valaki szintén ott lesz írjon hszt és megadom a mailem! ;)

Juuu szerintem nem jelentkezik majd senki, de azért ide írom XDDD
November 18., 17:40-es vetítés, 4-es terem(uccsó előtti előtti sor, középen xdd)
Nyíregyháza: Nyír Plaza
Alice nyaklánc lesz a nyakamban, piros-fekete-fehér körömlakkal, hajgumival, + Eclipse-es táska =]]]] ha vkit érdekel még barna hajam van, alacsony vagyok, és barátnőmmel leszek =]
Nyahh, pontos koordináták megadva, jó keresgélést xDDDD

Alice/Nessi

Egy e-mail címet tudnál adni? Mert én is a Nyíregyi Nyír Plázába megyek csak szerintem 25.vagy 26.-án! Akkor nem jössz? Egy a-mail címet vagy msn címet és akkor ott megbeszéljük!!

Alice!
Én is a arra megyek.
Ismertetőjel: Hosszú, barna haj, piros szemüveg, fekete szövetkabát.
Én is a barátaimmal leszek, de nyugodtan odajöhetsz.
Itt az e-mail címem:T.renike96@hotmail.com

uhh nem :SSS már meg van rendelve a jegy :|||| bocsesz :| pedig olyan jó lenne valakivel talizni xDDD :| am. e-mail címem: szkonstancia@gmail.com msn címem is ugyan ez :)
amúgy még akit érdekel rózsaszín kabát lesz rajtam, szemcsi, fekete csizma =] Vállig érő hajam van, fel lesz csurizva :) Ha ordítasz, h Nessie, vagy Koni, és ha felkapom rá a fejem, akkor az valószínű én leszek XDDDD

Szegeden valaki jön a premierre? Mert én ott leszek, meg valószínűleg be is költözök a Plázába, :) szóval, ha valaki szegedi akkor nagyon szívesen jöhet velünk Alkonyatozni :)Kb 3x fogom megnézni még

Én és 3 barátnőm megyünk holnap (18.-án), Arénába a 22:30as előadásra :D Én szürke szövetkabátban leszek, szemüveg és Edward-karkötő is lesz rajtam :D