2011. november 11., péntek

Feliratos MTV First interjúk

A magyar MTV honlapjára teljes terjedelmében felkerült feliratosan az idei MTV First interjú (nagyon köszi a tippért Szandíí-nak), egyébként is nagyon elmaradtunk ezzel, szóval ennyivel is beljebb leszünk. :) A videókat sajnos nem lehet beembedelni (legalábbis nem jöttem rá hol lehetne a kódokhoz hozzájutni), de az alábbi linkekre kattintva elérhető az összes rész (a feliratért kattinsatok a jobb alsó sarokban található CC gombra):
1. rész - Az Alkonyat sztárjai a Hajnalhasadásról - Bevezető (van felirat)
2. rész - Breaking Dawn klipp - Something Old, Something New
3. rész - Nászajándék a Cullen házaspárnak! (van felirat)
4. rész - Szívet melengető érzés!
5. rész - Kristen Stewart első MTV-s interjúja (van felirat)
6. rész - A Hajnalhasadás esküvői jelenete nagyon emocionális volt
7. rész - Pattinson és Stewart ciki szexjelenete
8. rész - Robert Pattinson és a meztelen jelenetek
9. rész - Taylor Lautner és a bevésődés (van felirat)
10. rész - Mi fog a legjobban hiányozni (van felirat)
11. rész - Ki a legvalószínűbb, hogy elröhögi magát egy jelenet közben?
12. rész - Kristent teljesen elvarázsolta Hófehérke (van felirat)
13. rész - Pattinson a Jeff Buckley és az American Idiot filmekről (van felirat)
14. rész - Twitter sorozattűz

Megjegyzés: Nálam az első három videón kívül a többinél nem jelenik meg a felirat. Küldtem az MTV-seknek mailt, hogy nézzenek rá erre a problémára. :) Időközben odaírtam aminél már megjelenik a felirat.

4 megjegyzés:

Sziasztok!

Én csinálok valamit rosszul, vagy tényleg csak az első 3 vidin van felirat?

Nekem egyiknél sincs felirat!

Nekem mindegyiknél van::) CC-re kattoltatok?

ezek annyira jók voltak. mondjuk sokszor nem válaszoltak a kérdésre, vagy nem arra válaszoltak, de aranyosak voltak... :D