2011. február 17., csütörtök

Az ET a WFE színfalai mögött - interjú Rob-bal és Reese-zel

Az ET teljes videója nos egy kicsit előbb érkezett meg, mint ahogy jósoltam  - ez egy interjú Rob-bal és Reese Witherspoon-nal, amelyben a vásznon kibontakozó tiltott szerelmükről mesélnek, illetve az is szóba kerül, hogy Robert és Reese már dolgozott együtt korábban, mégpedig a 2004-es Hiúságok Vásárán. Ebben Rob, Reese karakterének fiát alakította, de végül a jeleneteit kivágták a filmből. Reese így emlékszik vissza ezekre az időkre: "Ott jött a folyóson, én pedig a rendezőhöz fordultam, és azt kérdeztem 'Ez az én fiam? Annyira helyes! Nagyon jóképű!''. Rob a maga részéről úgy véli azért kerültek a vágószoba padlójára a jelenetei, mivel elég idős volt már ahhoz, hogy az anya-fia kapcsolat hihetősége megkérdőjeleződjön.
A színésznő áradozik ifjú színésztársáról, "Nagyon szerencsés vagyok. Bámulatos, édes és nagyon kedves srác." Egyébként Reesék nagyon jól kijöttek egymással - sokat bolondoztak, viccelődtek a forgatáson. A szerelemi jelenetekre visszatérve Rob elárulta, hogy a legtöbb ilyen jelenet után Jacob-ot szinte minden alkalommal jól elverték, szóval ebből a szempontból elég érdekes volt. Reese kislánya, a 10 éves Ava egyébként nagy Twilight fan, és nagyon izgatott volt mikor találkozhatott Rob-bal.
via @twilightbritneyfan

0 megjegyzés: