2011. február 25., péntek

8 megjegyzés:

Érdekes ez a trailer amúgy. Csak én érzem nagyon hosszúnak? Kellan viszont issssteni benne!!! :)

Helló csajok!
Lécci,lécci,lécci nem lehetne egy felíratott csinálni ehez a kis videohoz?Vagy csak alá kiírni mit mondanak benne!Lécci, WFE hez is csináltatok!Lécci!

Kellan Fan

Sajna olyan sokat beszélnek benne és néha olyan hadarva h kb a felét se értettem a szövegnek. Ha lesz hozzá átirat vagy másik nyelvű feliratozott videó az alapján talán majd megpróbáljuk, de ez most így hallás után elég drámai kísérlet lenne :D

Ancsi! Egyetértek :) Kellan tényleg nagyon nagyon nagyon.... hmmm... ;)

Annie :)
Megtaláltam angol szöveggel is a trailert,ha érdekel benneteket,szivesen elküldöm,csak szóljatok.

Az jó lenne Alice, köszönjük! Dobd át a twinformos mail címünkre a linket :)

szerintem nagyon jó kis film lesz. Mandy Moore-ra nagyon irigy vagyok, főleg a trailer elején lévő fetrengős részért. :D
Csak nekem tűnt úgy, hogy Kellant, néhány jelenetben egy icipicit túlbarnították?:D
amúgy vicces volt látni a bal felső sarokban lévő kis órát, és hogy hogyan vágták össze ezt az egészet :)