2011. február 27., vasárnap

Ma este Újhold és Oscar-díjátadás!

Amerikai idő szerint este 8 órakor a Los Angeles-i Nokia Színházban kezdetét veszi a filmes világ talán legismertebb és legrangosabb díjkiosztó ünnepsége - a 83. Oscar (jelöltek listája). Az esti shownak két fiatal házigazdája lesz: Anne Hathaway és James Franco. Az elmúlt két évvel ellentétben a Twilight szereplőgárdájából most senki sem fog megjelenni a díjátadón, ennek ellenére - mint már beszámoltunk róla -, az Oscar producere arról biztosított minket, hogy nem feledkeznek meg rólunk, így valamilyen formában, de nekünk is kedveskedni fognak.
A szerencsésebbek a TV-ben követhetik az eseményeket (Port.hu listája), ugyanis a magyar HBO, a német ORF1 és Pro7 élőben közvetíti a díjátadót vörösszőnyegestől mindenestől hétfő hajnal 2:00-tól. A kevésbé mázlistáknak maradnak a netes livestreamek: #1, #2
És ha ez még nem lenne elég, ma szintén az HBO este nyolc órától leadja az Alkonyat - Újholdat, az ismétlések a jövőhéten pedig a következő időpontokban lesznek: hétfő 9:00, szerda 21:20, csütörtök 9:35, szombat 17:50.

4 megjegyzés:

Sőt ha nem lenne elég, akkor az Újhold után (akinek van) átnyomhat az HBO2-re, ahol Kristen Minden azzal kezdődött című filmje megy DeNiro-val 22:00-tól. :)

sziasztok szerintetek érdeme felkelni az Oscarra?? mert én megnéztem a Golden Globot és a Baftan is nem tudom...:S
sokan maradtok fent???
puszi Nóri

Nóri én tutira nem leszek fent, a beígért meglepi szerintem egy paródia lesz vagy egy dalbetét, szóval én úgy gondolom nem éri meg fent maradni (ha csak ez miatt néznéd).

nagyon szeretem a díj átadókat nézni..:)
persze az is sokat számítana hogy ott van Kris vagy Rob ...:) de holnap elég kemény napom lesz... meg ha lesz valami videó erről úgyis fönt lesz a neten meg gondolom ti is felteszitek:)
majd még eldöntöm
Nóri