2011. május 1., vasárnap

EW interjú - A nászutasok

Stewart, aki az évek során karakterének, Bellának szakértőjévé vált, azt mondja teljesen egyetért fikcionális énjével: „Teljes mértékben Bella oldalán vagyok. Maga az ötlet, hogy elpusztítsák azt, amit együtt hoztak létre és lehet hogy soha többé nem történhet meg … Ennek nincs köze a előretervezéshez. Csak tetszik, hogy küzd. Teljes mértékben hajlandó meghalni érte és most végülis szó szerint bele is hal.” A színésznő szerint Bella dilemmája igenis nagyon valóságos volt számára. „Az én korosztályomban ez valójában bárkivel megtörténhet. Mármint nem a vámpíros dolog, hanem az összes többi más. Jöttek azzal, hogy ’Hűha, hogyan tudtad ezt eljátszani? Ez nem jellemző a te korosztályodra!’ Én meg, ’Nagyon tévedsz öcsém. Kurvára teherbe ejthetnek ebben a korban is.’”

3 megjegyzés:

Úúúú, ez fantasztikusan jó és nagyon tartalmas kis interjú volt, köszönet a fordításért, nagy örömmel olvastam. :)
Imádom, hogy Kristen olyan nyersen őszinte, tökös csaj maradt így a végére is. És iszonyat' tetszik ez a közös kép is!!

Köszönjük a kitartó fordításokat és munkátokat :)) Azért remélem nem lesz annyira durva a szülés, mint mondják, és nem erre van kiélezve egész film.

"Imádtam volna vért köpni." Hát ez hatalmas.... :D
Én szívesen megnézném egy "durvább" verzióját az első résznek... :D De remélem, ez is jó lesz.
Köszi a fordítást! :)