2011. május 31., kedd

Jamie Campbell Bower a The Mortal Instruments-ben

Jelenleg a The Hunger Games (Az éhezők viadala) mellett talán a The Mortal Instruments (A halál ereklyéi) mozifilm változatának szereplőválogatása tartja leginkább izgalomban ezen sorozatok rajongóit. Nos a The Mortal Instruments fanok Lily Collins mellett újabb színészt köszönhetnek a szereplőgárda soraiban, ugyanis a Twilight és a Harry Potter széria után Jamie Campbell Bower ezt a franchise-t is be fogja venni: ő fogja Jace Waylandot alakítani - hozta le pár perce a Deadline nevű filmes portál.
Nem ismerem a könyveket, így nem tudom megítélni, hogy jól döntött-e a film elkészítésért felelős Screen Gems, de ahogy emlékszem köztetek is vannak néhányan, akik olvasták/olvassák ezen szériát is, szóval a kommentekbe várjuk a véleményeket. Továbbá ajánlhatjátok is, hogy miért kezdjünk bele A halál ereklyéi könyvsorozatba.

7 megjegyzés:

Én olvastam a könyveket, tényleg mindenkinek csak ajánlani tudom,főleg azoknak akik szeretik a fantasy regényeket. Isteniek! Cassandra Clare remek író, és olyan fordulatok vannak a könyvekben, amikre nem igazán számít az ember. A főszereplő - Jace - hát őt csak imádni lehet :D Ha valaki belekezd a könyvekbe, ne egy Edward típusú hősszerelmest várjanak, de ugyanúgy (vagy még jobban) "bele lehet szeretni" Jacebe.

Akkor most Jamieről. Én (is) azok közé tartozom, akik Alex Pettyfert akarták Jacenek. Kíváncsian várom, hogy fogja Jamie megoldani a karaktert, de így, hogy ő lesz benne, nem fogok a moziba rohanni.

Csatlakozom az elöttem szólóhoz, tényleg nagyon jó a könyv! fordulatos, izgalmas, nem egy tipikus love story v még egy sablonos könyv. nekem az egyik kedvencem, főleg az első rész.
De azt nem értem, h miért pont egy olyan színészt választottak, aki már 2 (világhírű) fantasy filmben is szerepel, és akit (nekem pl.) olyan nehéz elvonatkoztatni ezektől (most persze inkább a Saga-ra gondolok) a szerepektől.
Jamievel nincs semmi bajom, de ő mint Jace? nekem icipicit sem, sorry =/ (főleg Caius szerepe után?!)

ÚÚÚ, ezt még emésztenem kell :/ Nekem is inkább Alex lenne a megfelelő. De Jamie valahogy nekem nem oké, de ez csak az én véleményen.
A könyvet természetes AJÁNLOM.
- fordulatos
- értelemszerű tagolás, felépítés
- kidolgozott karakterek, helyszínek (még jobban bele szerettem New Yorkba)
- ha azt mondom, hogy a Twilight saga fantasy akkor ez fantasy, fantasy és fantasy (sokkal, de sokkal több benne a misztikum)
- szerelem, szenvedély, harag, gyűlölet, harag, bűnbe esés és még sorolhatnám :D
- és a legjobb: HUMOR
kb. ennyi, szóval bátran ajánlom :)

Egyetértek...Szeretem Jamiet,de Alex a Jace-m :( T.T De legalább Lily jó választás volt ^^
Amúgy imádom a könyveket *-*

Hát én sem tudok újat mondani
Alex lett volna az ideális Jace-m és most ez eléggé lesokkolt :( de majd meglátjuk
A könyvet egyszerűen imádom és csak ajánlani tudom mindenkinek (elolvastattam egy alkonyat ellenes haverommal és még neki is tetszett és ez nagy szó) Tehát csak úgy mint az előttem lévők azt ajánlom olvassa el mindenki akinek módja van rá mert megéri :)
Timi

Én most olvastam ki a két könyvet két nap alatt. Letehetetlen,és nagyon jó volt. Csak ajánlani tudom én is. Én Jacet hát igen én is Alex-et szerettem volna Jace-nek mert valahogy úgy képzeltem el. De őrületesen kíváncsi vagyok hogyan alakítja majd Jamie, Jacet. És AJÁNLOM,hogy mindeki olvassa el aki szereti a fantasy regényeket,könyveket.