2010. március 24., szerda

21 megjegyzés:

Egyértelmű:
*Jake - New Moon
*Edward és Bella - Twilight

Edward = Eclipse
Jacob = Eclipse
Bella = New moon

Én inkább rangsorolnék, mert mindegyik valamiért tetszik, illetve fordítva:

Bella- New Moon; Twilight; Eclipse
Edward- Eclipse; Twilight; New Moon
Jacob- Eclipse; New Moon; Twilight

Nekem Edward az eclipse-ből, bella a twilight-ból, jacob pedig a new moon-ból :)

Edward = Eclipse
Bella = New Moon
Jake = New Moon

Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.

Edward & Jacob : Eclipse
Bella : Twilight

Hát nekem Rob mindenhol tetszik.....
Kristen-nek meg az Eclipse a legjobb!

Jacob: Twilight
Bella: Eclipse
Edward: New Moon

én is rangsorolnék :)

Bella: new moon, eclipse, twilight
Edward: Eclipse, twilight, new moon
jacob: eclipse, new moon, twilight

:)

Hát igazából Ed a twilight poszteren néz ki legjobban,de ott túl erőszakos a képe,a new monnál meg túl fájdalmas,az eclipse képen a legkisimultabb,de az meg nem is tudom...:)
Bella:new moon.Az eclipse képe borzasztó.Mintha be lenne kicsit szívva :))
Jake pedig new moon.Hosszú hajjal nem tetszik.:)

Bella: New Moon (az eclipsében olyan furi hogy parokában van.)
Edward:Sztem az összesen dögös de az Eclipsei kinézete jobban megfogott.
Jacob:Szerintem a New Moon.Bár az Eclipsében sem olyan rosz.Sőtt.De olyan szigorú a tekintete a New Moontól kezdve.A twilightban kis ártatlan míg a többiben egy ilyesztő kigyurt szépség.

Oké akkor én is rangsorolok.
Bella: New Moon-Eclipse(nem tudok dönteni), Twilight
Edward: New Moon, Twilight, Eclipse
Jake: New Moon, Twilight, Eclipse

Nálam egyértelműen mindegyikből a New Moon. :)

A két fiú nálam egyértelműen az Eclipse-poszteren a legjobb, nekem Edward/Rob nem is jött be az első filmben. (Csak azért nem kapcsoltam ki a filmet, mert barátnőkkel néztem, és azért csaknemár :)
A Bella-sorozatban meg tetszik, hogy érződik, hogy "öregszik", érik (Kristen is, ugye). De ha dönteni kell, akkor Bella: New Moon.

Tökjó kis sorozat :)

Nah, akkor szerintem:
Edward: szerintem 100 hogy Twilight. Őszintén ott néz ki CSAK 17-nek... Mindenhol nagyon szexi, de látszik, hogy a többi öregebb :/
Bella: a Twilightban túl picike és ártatlan, a New Moonén egész jó, az Eclipse... no comment, nagyon nem jött át...
Jake: Naná, hogy New Moon :D Azon olyan Jacobos :P A hosszú haj nekem sem tetszik, az Eclipsen meg csak úgy bámul ki a fejéből... Oké, eleget fikáztam már az Eclipse posztert, de ez van... Mind1, nem tetszik és kész...
Pux

mind 3an Eclipse eclipse eclipse...:D<3(Ł)

Szerintem:

Edward: Twilight. Igaz, hogy elég dühös fejet vág, de végül is vámpír. A New Moon-nál még úgy ahogy bejön. De az Eclipse poszteren...! Nem tetszik.
Bella: Nálam egyértelmű, hogy New Moon.
Jacob: Szintén New Moon. A többin nagyon műnek hat az arca. Biztos csak a Photo Shop... vagy nem tudom.

Èn azt tom mondani,hogy fejlödünk.Szerintem mindenki egyre jobban fog kinézni.Ezek után kivi vagyok a 4.részre.OMG

Hát nem is tudom.

Edward- Twilight ( a kép nem a legjobb róla,de a filmben egész kikupált), mert a New Moonban zombi feje van , az Eclipseset meg még nem szoktam meg.

Bella- New Moon ( az Eclipseben miért fehérebb ,mint Edward? Ki is itt a vámpír???)

Jacob- New Moon ( A Twilightben borzalmas a paróka...)

és bár Jasper nincs itt láttam róla ilyen melyiketaháromból képet : A Twilightben és a New Moonban nagyon állat- na de az Eclipseben??? No comment

Amúgy ez az első komim,pedig már rágóta olvasom az oldalt OMG