2010. március 15., hétfő

New Moon DVD menü és Twilight képregény

Frissítés: az Mtv újabb 3 videót adott ki a New Moon DVD extráiból. Itt megnézhetitek őket.

A New Moon DVD-jének menüje is kikerült világhálóra a képek után videó formájában is. Hát nem dobtam el tőle az agyam az is biztos. A kivágott és hosszabbított jeleneteknek jobban örültem volna, de szerintem azokat is hamarosan láthatjuk.
Sokan kérdeztétek, hogy nálunk mikor jelenik meg az Újhold DVD formájában: csak annyit tudunk elmondani, hogy az eddigi forgalmazó (a Fórum Home Entertainment) megszüntette a hazai DVD forgalmazási tevékenységét, ezért új forgalmazót kell keresni ezen kiadványok megjelentetésére. Mivel azonban nem csak a NM jogait kell megvenniük, hanem több száz, esetenként több ezer filmét is, így ez hosszabb időt vesz igénybe. De biztos vagyok benne, hogy már dolgoznak az ügyön. Legyetek türelemmel. :)


A menü képekben itt

Ma reggel, ahogy böngésztem a bookline.hu oldalán, vajon mire találtam rá?? Hát a Twilight The Graphic Novel-re. Igaz, hogy angol nyelvű és 4000 Ft felett van, de gondoltam hátha valakit így is érdekel és szeretne magának egy példányt [még csak előjegyeztetni lehet]. Én soknak tartom érte a több mint 4000 Ft-ot, így most lemondok róla. Hátha a magyar változat majd olcsóbb lesz. A Stephenie Meyer-ről szóló képregényt azonban már magyarul is meglehet venni, és az ára 2000 Ft alatt van.

Forrás: Twifans, Spunk-Ransom.com

3 megjegyzés:

Szerintem jópofa lett ez a menü. Jobb mint az Eclipse trailer:)(Bocsi a hasonlítgatásért, de még mindig csalódott vagyok)

http://filmtrailer.hu/filmhirek/alkonyat-ujhold-dvd-es-blu-ray-megjelenes/
:D lehet örülni emberek :D :D :D

Azért ez borzasztó, hogy ilyen sokáig tart! Igazán "csipkedhetnék" magukat.