2010. március 26., péntek

Lehetséges Eclipse dal?

Frissítés: gyorsan meg is cáfolom amit írtam: ez NEM Eclipse szerzemény, hanem egy fan csinálta, de akinek tetszik az a teljes verziót itt meghallgathatja.

Az illető aki találta azt írta, hogy az ottani (francia) Eclipse film hivatalos youtube oldalán lelt rá az alábbi darabra és ezért ő valószínűsíti is, hogy ez benne lesz a filmben. Lehet realitás a dologban, mostanra már az utómunkák javában lehetnek és akár tényleg ez is a filmhez készült, de én azért Howard Shore-ból többet nézek ki... Ebben a másfélperces részletben nyilvánvalóan ki lehet hallani az eredeti altatót a New Moon-os Bella témával együtt csak kicsit egybeolvasztva. Szerintem nem rossz, és bár imádom a zongorát, nekem ez túl cirádás és az Eclipse borongós hangulatához nem valami találó. Szerintetek ismét új Bella altatót/témát kapunk vagy tovább viszik valamelyiket az előzőből? Illetve ez a verzió hogy tetszik nektek? via

1 megjegyzés:

Mindenesetre érdekes egy próbálkozás.
Az eleje tetszik, mert az inkább Twilight-os.
És bár tényleg elég bonyolultnak tűnik, azért lesznek nyugisabb részei a filmnek szerintem, ahova oda lehet rakni. De majd meglátjul :)