2010. március 30., kedd

Stephenie új novellája


Bár a Midnight Sun körül néma csend honol, úgy tűnik az írónő nem ült a babérjain és új novellával örvendezteti meg a rajongókat. A hamarosan boltokba kerülő mű címe The short second life of Bree Tanner vagyis Bree Tanner rövid második élete.

"Akkoriban épp az Eclipse-et szerkesztettem és benne voltam az én vámpír világomban. Nagyon sokat gondolkodtam az újszülötteken, elképzeltem a történetet az ő oldalukról, és egyik dolgot követte a másik. Elkezdtem írni Bree szemszögén keresztül az utolsó napjairól és hogy milyen érzés volt újszülöttnek lenni.
Ezen a sztorin már dolgoztam egy ideje megszakításokkal, de csak szórakozásból.

Majd kiderült, hogy az én kis "rövid" sztorimból begépelve 200 oldal lett. A kiadóm megkörnyékezett azzal, hogy mi lenne ha megjelentetnénk Bree saját sztoriját. Ennek egyik legnagyobb előnye az lenne, hogy az emberek megismerhetik Bree-t a film előtt. Szerintem ennek van értelme, ezért belevágtunk."

A könyv odakint nyáron fog megjelenni, de online is olvasható lesz a www.breetanner.com oldalon!
source

1 megjegyzés:

Ez is de jó!
De mire hozzánk elér :((