2010. március 15., hétfő

Catalina Sandino Moreno (Maria) az Eclipse-ről

Az Examiner.com-nak sikerült interjút készítenie az Oscar jelöléssel büszkélkedő Catalina Sandino Moreno-val, aki az Eclipse-ben Maria-t (egyike azoknak a vámpíroknak, akik átváltoztatják Jazz-t) alakítja. Csak a minket érintő részeket fordítottam le, akit az egész interjú érdekel, az itt elolvashatja.

Examiner: Nem lennék jó riporter anélkül, ha nem kérdeznélek a nagy szerepedről az Eclipse-ben.
Catalina:
Ez nem hatalmas, igazán kicsi, nagyon nagyon kis szerep, de ez egy hatalmas film, ami szórakoztató és nagyszerű volt, az emberek akikkel találkoztam kedvesek voltak. Nem találkoztam mindenkivel, de akikkel igen azok fantasztikusak voltak, szóval nagyon izgatott vagyok hogy részese lehetek ennek. Ez hatalmas.

Examiner: A könyvekben, Maria nagyon kiemelkedik. Ő egy gonosz vámpír.Catalina: Tudom. Imádom, hogy gonosz volt, szerettem, hogy rossz dolgokat kellett csinálni. Tudod, ha vámpír akartam volna lenni, inkább gonosz vámpír lettem volna, aki őrült dolgot csinál, mint egy jó. Tehát igen, nagyon szórakoztató volt eljátszani, nagyszerű volt.

Examiner: A könyvek rajongója voltál már azelőtt is, hogy beválogattak volna?Catalina: Nem, láttam a filmeket. Rajongója voltam a filmeknek. Chris Weitz bámulatos, imádom az első és második Twilight filmet, így remélhetőleg ez is fantasztikus lesz. Nagyszerű lesz. Szóval nagyon izgatott vagyok, hogy hamarosan mozikba kerül. Tudom, őrület hogy ilyen gyorsak.

Examiner: Készen állsz az egész sajtó dologra?
Catalina: Nem hiszem… de ha elmegyek egy sajtóeseményre igazán izgatott leszek hogy ott lehetek és segíthetek a filmnek, mert ez egy nagyszerű franchise.

1 megjegyzés:

Erről a Drágáról sem tudom elképzelni,hogy Ő a gonosz Maria,úgy mint Victoriánál...
De a smink sokat segíthet XD