2010. március 30., kedd

Édes mosoly

Húgom beszámolója a tegnapi Bel Ami forgatásról.
Nagyon romantikus a lelkem!!! :D:D

"Körülbelül két órakor érkeztünk meg a barátaimmal együtt a forgatásra. Bary és jómagam nagyon izgatottak voltunk. Mi jobb helyen nem is állhattunk volna, mindent láttunk. Rob ki-be járkált a lakókocsijából… amikor először megpillantottam szóhoz sem jutottam! Amire elsőnek felfigyeltem, az a magassága volt… nem gondoltam hogy ilyen magas. Lépései hatalmasak voltak… fekete öltönyt viselt, alatta egy fehér inget, haja hátra volt zselézve. Elképesztően helyes volt! Ezek után körülbelül fél órát várakoztunk, hogy újra megpillanthassuk Rob-ot. Hirtelen nagy mozgásba kezdtek a biztonsági őrök megkértek minket, hogy menjünk hátrább 2 métert, tudtuk hogy valami készül. Pár perccel később egy csodaszép fekete kocsi áll meg előttünk, tudtuk hogy Rob-ért jött, elővettük a telefont és videózni kezdtünk. Hirtelen végre megint megpillanthattuk. Szívem a torkomban dobogott, egyre csak közeledett hatalmas lépteivel, mígnem már csak 2 méter volt közte és köztem, a szemünkbe nézett és mosoly kerekedett az ajkán, és ez nem akármilyen mosoly volt… a lányok elkezdtek sikoltozni … nekem még arra sem volt időm:D
Rob beszállt a fekete kocsiba de még előtte intett egyet kezével. Lélegzetvisszafojtva néztem végig ahogy elhajt a híres fekete kocsi…"

3 megjegyzés:

De még mennyire :)

Mindenesetre teljesen felcsigázott.... :)

Köszi, ez aranyos volt.

tényleg nagyon aranyos ez a beszámoló! :)

Minden vágyam, hogy lássam azt a mosolyt!!!
Videó lesz róla esetleg?