2010. június 14., hétfő

Belenéztünk az Újhold DVD-be

A Gamma Home Entertainment jóvoltából lehetőségünk volt megjelenés előtt belekukkantani az Újhold DVD-be. A lemez elindítása után egyszerű, de hangulatos menü fogad, aláfestő zene a New Moon score-ról már ismerős Alexander Desplat szerzemény, a Full Moon vagy a New Moon megy (már nem emlékszem pontosan). Az első lemezen a film mellett megtalálható az a 6 részes dokumentum film, ami bemutatja, hogyan készült a Twilight Saga második része. Interjúk a szereplőkkel, készítőkkel, betekintés a kulisszák mögé stb. Magát a filmet szerintem nem kell bemutatni, ezért inkább ejtek néhány szót az új szereplők szinkronhangjairól. A falka vezetőjének, Sam Uley-nak a magyarhangja remek lett, sajnos kiment a fejünkből, hogy megkérdezzük ki kölcsönözte neki... A többi farkas hangja is passzol, szóval velük nincsen gond. A Volturi részéről Aro, Caius és Marcus szinkronját kell kiemelnünk, Aro magyarhangja Alföldi Róbert, tökéletesen visszaadja a vámpír hátborzongatóan mézes-mázos hangját.
A második csak extrákat tartalmazó lemezen ugyanaz a menükép és zene található meg mint az elsőn. Itt hál istennek a készítők nem fukarkodtak az extrákkal, az összes kimaradt jelenet mellett olyan klassz menüpont található, mint például a tekercselés. Ez a menüpont két opciót kínál: tekercselés Edward-dal és tekercselés Jacob-bal. És hogy ez miért jó? Mert a tetszőleges menüpont kiválasztásával megnézhető ugyan a teljes film, azonban csak az adott szereplő jeleneteit mutatják, a többi részen egyszerűen csak átteker. Így aki csak Edward jeleneteit vagy éppen a farkas akcióit szeretné látni, annak ez remek megoldás. A lemezen még megtalálható két zenékkel kapcsolatos extra is: az egyiken a filmzenei albumon szereplő előadók beszélnek arról hogyan került be a daluk a filmbe, megnézhetjük hogyan készült a Death Cab for Cutie: Meet me on the Equinox című száma, illetve Alexandra Patsavas is megszólal, aki az összes eddigi (Twilight) filmzene összeállítását készítette. A másik zenei extrában pedig megnézhetjük a Mutemath, Anya Marina és a Death Cab for Cutie videóklippjét valamint megnézhetjük hogyan rakták össze a Muse: I belong to you számát.
Aki csak az egylemezes változatra ruház be az sem jár rosszul, hiszen a 6 részes dokumentumfilm majdnem egyórás szórakozást nyújt annak, aki jobban megszeretne ismerkedni az Újhold készítésének történetével.
A végére még egy kis jó hír: a kiadó tervezi, hogy Magyarországon is megjelenteti a Twilight Forks-ban című kiadványt, ennek időpontja egyelőre nincs, de amint lekonkretizálódnak a dolgok természetesen erről is írunk! :)
Az Újhold dvd június 18-án kerül a boltok polcaira, dvd és blu-ray verzióban, azonban június 17-re egy dvd megjelenési parti is szervezés alatt van. Erről bővebb részleteket és infókat később írunk. Június 17-én nemcsak a megjelenési bulin vehetsz részt, hanem már a jegyedet is megvásárolhatod az Eclipse- Napfogyatkozásra! Ha az Xpress-nél rendeled meg az Újhold DVD-t és rád mosolyog a szerencse akár nyerhetsz egy Robert Pattinson által dedikált DVD-t is!! (Láttuk, nem kamu.)

15 megjegyzés:

Hát én már több mint 1 hete, de lehet, hogy már 2 hete láttam szinkronosan a New moon-t és szerintem a farkasok és a volturik hangja lett a legszörnyűbb. Számomra borzalmas. Az eredeti a legjobb, de mondjuk hamár szinkronizálták lehetett volna jobb is. Ez persze az én véleményem.
De már nagyon várom a DVD-t a sok extrával :) Én már megrendeltem egy hete a bookline-on a DVD-t szóval én nem hiszem, hogy tudok nyerni Robert által aláírt DVD-t. :(

Én is láttam már szinkronosan, Aro hangja egyenesen pocsék lett. :/

Emberek annyira ne reklámozzátok, hogy ti már láttátok, mert elvileg ami meg sem jelent azt nem sokan láthatták, ergo ha azt mondod neked ez már nem új azzal valamit elismersz... Természetesen nyugodtan ki lehet fejteni a véleményeteket a dvd-ről de arra majd lesz egy külön bejegyzés azután, hogy már hivatalosan is megjelent.

ja oks. :)
amúgy szerintem már elég sokan látták :D

a film csak is az eredeti hanggal jóó;) imádom

csakis eredetiben! a szinkron nagy csalodas, mar a Twilight ota.
alig varom, hogy megjojjon postan:)

Egyébként mi is inkább a feliratos verziót pártoljuk, de szerintünk itt az újoncok hangjait most jobban megválogatták. Hangsúlyozom: szerintünk.

Semmi esetre sem szeretnék telhetetlennek tűnni, de az Újhold dvd-ből nem lesz díszdobozos változat? Olyasmi, mint amilyen az Alkonyat limitált díszdobozos verziója volt (ékszerdoboz, fényképekkel, könyvjelzővel, stb. Nem tervez a kiadó egy ilyen merényletet a pénztárcám ellen? Jó lenne tudni valami biztosat, mert nem szívesen kapkodnám el a vásárlást, ha mégis tervben van valamilyen díszdoboz...

Jaqomo megkérdezzük a kiadót,hogy akarnak-e ilyen díszdobozt a piacra dobni. Ha kapunk választ megírjuk.

Előre is köszönöm a segítségeteket! Nem tudom, hogy mást érdekelne-e egy ilyen kiadvány... Én személy szerint odavagyok a díszdobozokért.

Annie!
Szerintem is világos, hogy boldog-boldogtalan látta már a szinkronos változatot. Hozzám is eljutott (mondjuk ezt konkrétan nem én szedtem le), de elő van rendelve a duplaDVD, és meg fogom venni. Én is egyetértek azzal, amit Ti is hirdettek, hogy bár drágák ezek a DVD-k (és a zenei CD-k is, sőt!, könyvek), aki igazán rajong valamiért, annak ennyivel illik támogatnia a színészeket/zenészeket/írót, stb.

De bennem nagyon motoszkál, hogy hogyan kerülhet ki egy ilyen film szinkronosan 2 héttel a megjelenés előtt??? Szerintem ez iszonyú durva.

Óóóóóó, értem és sajnálom. Köszi az infót!

Á ez annyira vicces! Alföldi lett Aro? Valahogy nem tudom elképzelni Robit az Twilight Saga egyik filmjében sem, olyan, szürreális. De lehet csak nekem :D

Számomra is vicces:D De én bírom Alföldit (és Aro karakterét is), így én örülök ennek és most már kíváncsi vagyok a szinkronra!