2010. június 9., szerda

6 megjegyzés:

Hát nem tudom ki van vele úgy de jó volna abbahagynák ezt a sok apró részletet mert megint új vagyunk mit a New Moonnál,hogy lassan össze lehetne vágni a filmet!

PONTOSAN! És a dühítő az,hogy hiába tudod,hogy nem kellene megnézni annyira szeretnéd látni. Nekem ehhez nincs elég önuralmam :P

Azt hiszem fogadalmat kell tennem valamivel,hogy ne nézzek meg többet.

Én csak az első trailert láttam, és még bírom. :D

Az még dühítőbb, hogy hiába nem nézem meg (csak a Jake-Ed jelenetet néztem meg) már annyi YouTube "előkép"be futottam bele, hogy már szinte kockáról-kockára tudom mi van bennük. :(

No para csajok! Hosszú film lesz. Sok minden lesz benne. Ezek az 1-2 percek pedig nem fogják elvenni az örömöt, én úgy gondolom.
De tény, hogy most már én is kapkodom a fejemet...

Én úgy vagyok vele mint a New moon-nál, hogy engem nem zavarnak ezek a kis videók. És igen! Hosszú lesz a film és én csak sokkal jobban várom az Eclipse-t. Végre újra ráéreztem a filmre. :)