2010. június 11., péntek

6 megjegyzés:

Ez már komolyan mondom UNDORÍTÓ!!!!

Ezek ennyire hűlyéééééééék!!!!!!!?????????????
Hol itt az ész?
Nem fogom megnézni ezt sem elhatároztam és be is tartom!
Elrontják az egészet!

Sztem akik megnézték ezeket a videókat, azoknak már felesleges elmenni a moziba, 124 perc alatt ezekután már semmi újat nem tudnak mutatni... különben én is a New Moon után fogadtam meg, hogy max az első trailert nézem meg, hogy mégis mire számítsak, és ennyi, a New Moon is semmi újat nem tartogatott a sok negnézett vidi után, pl. a szülinapi jelenetet egy az egyben felrakták....

Team Böjt!!!!:D:D

Egyetértek!
Én is mikor megláttam az uj Vi.jelenetet meg az üldözöset akkor fogadtam meg,hogy már csak azért sem nézem meg és olyan jó mert tényleg ,eg is tudom állni!!!!
Hajrá Team Böjt!!!!

Nálam viszont nem csak 2 órára fog korlátozódni az élményérték, hanem szép lassan csöpög. ;)
Szerintem itt nincs jó meg rossz megoldás, mindannyian mások vagyunk.

sztem meg maradt még elég jó jelenet... pl Bella és Edward (majdnem) szexe, Bella és Jake csókja, sátorozás, a végén a harcok... ha ezeket is kiadják, akkor leszek pipa, de ezek a jelenetek még nem akkora nagy cuccok...