2010. június 9., szerda

5 megjegyzés:

Undorító, amit művelnek. Én nem nézem meg egyiket sem, de már annyi képbe futottam így, hogy már az túl sok. A Summit tényleg arra utazik, hogy tönkre tegye az élményünket...megint.

Most már kezd elegem lenni! :S Én 3 hete döntöttem el, hogy nem nézek meg újabb videókat, képeket. Azóta már jó kis "gyűjteményem" van, hogy mit NEM néztem meg. És még 3 hét hátra van!

Sziasztok!

Lehet nekünk igy jön le ,hogy unjuk mert szinte ki lehet rakni az egész filmet!
Kint meg annál jobban beindulnak az amerikai tinik!Velük nagyon de nagyon nem vagyunk egyformák!

Team Böjt tagja vagyok:)
Csak pár képet és a két előzetest láttam:)
Zsófi

Figyeljetek, most fel lehet háborodni, de szerintem tök fölösleges. Aki akarja, megnézi, aki nem, az nem. Ennyi. Nem mintha érteném a mögötte zajló reklámpolitikát, de már megérteni sem próbálom. Én a TeamMindentmegnézekAmiHozzáférhetőAzEclipseből tagja vagyok :) A NewMoon nem villanyozott fel ennyire, és a BD se fog...