2010. június 26., szombat

A Magyar Televízió interjúja Robert Pattinsonnal

Robert fotósorozatából újabb kép került elő, mégpedig a spanyol TÚ magazin lapjairól. Illetve a Magyar Televízió leadott egy interjút, amit Návai Anikó készített vele feltehetőleg az Eclipse Press junket idején. Az Eclipse-ről egy szó sem esik, sokkal inkább a Bel Ami magyarországi forgatásáról. Érdekes egy interjú az is biztos, de legalább annyi kiderült hogy evett már gulyást és jól érezte magát nálunk. A videót itt nézhetitek meg. Köszönjük Illeja, hogy belinkelted. :)

18 megjegyzés:

a Kristen-ét nem találom :(

Hát akkor Rob nincs elragadtatva Magyarországtól....miért nem lep meg....

Legalább őszinte volt.
Tudjuk mi magyar parasztok semmit sem érünk:S Ez van:S

Zsófi

Szerintem nem mondott semmi rosszat a magyarokról...
Nagyon kedves és aranyos volt..csak pozitív élménye van innen...

Rob egy ember, aki nem tudhat mindent, és néha mondhat hülyeségeket. Hát, most erre szolgáltatott egy példát :S Érezhetünk néminemű negatívumot ezért vele kapcsolatban, de semmiképp sem nagy ellenszenvet... Vagyis mindenki maga dönti el, hogy mit szól ehhez. Én először hm-hm-ztem egyet, és rosszul esett, de aztán nem törődtem vele.

Zsófi (ma már a második :D)

Én azért kíváncsi lennék, hogy angolul hogy mondta ezeket a mondatokat, a szinkron miatt nem igazán érteni...

Megnéztem a riportot többször is és akárhogy nézem ennél jobban nem lehet megsérteni egy országot, mint ahogy Rob tette a kijelentéseivel és megjegyzéseivel.
Persze mindenkinek lehet önálló véleménye, de azt sem kell ennyire bunkó formában kinyilvánítania. Mindegy... 1 rajongót biztos elveszített.

Abban egyetérthetünk, hogy furcsa ez az interjú. De sztem nem nem bántott meg senkit sem. És mint már a chat-ben is írtam, többször meghallgatuk mi is főleg az angolra koncentrálva, és vannak olyan mondatrészek, szófoszlányok amiket nem fordítottak és ezek pozitívak voltak...
Az meg hogy nem tudja hogy a magyarok mit találtak fel, hát én sem tudok sokmindent felsorolni ami az angol feltalálók nevéhez fűzödik, és nyilván nem azzal volt elfoglalva hogy ezek után érdeklődjön. A 8.-9. kerület pedig tényleg nem a legszebb, és ez tény, nincs ezen mit szépíteni. Tényleg Budapest "Hárlemje". Nyilvánvalóan ott forgatott a legtöbbet és hirtelen az egyik ehhez kapcsolódó élménye jutott eszébe. Mint már mondtam nem hallani tisztán az angolt, de nagy valószínűséggel ezt az európást részt sem úgy értette ahogy.
Az én szememben továbbra is az marad, amilyennek gondoltam, bohókás, szórakozott embernek, aki néha nem tudja miket beszél. De 100%-osan biztos vagyok benne hogy nem akart senkit sem megbántani. Aki meg ezek után elfordul tőle és eddig nagy rajongóknak mondták magukat... ha nekik ennyi elég hogy elpártoljanak tőle, hát az az ő bajuk.
Kicsit vicces h pont én védem meg....

(az előbb rossz fiókból írtam)

Jajjjj,komolyan mondom!!!!
Nem értem mi bajotok van ezzel a videóval...
Rob azt mondta amit gondol,az biztos jobb lett volna ha össze-vissza hazudik(az mennyire szerethető tulajdonság)..én becsülöm benne hogy azt mondta amit gondolt..
ÉS lássuk be hogy Bp. egy része igenis nagyon le van pukkanva...
Ha viszont nektek ennyi elég hogy elpártoljato k tőle akkor nem is voltatok igazi rajongók....(és ti szégyeljjétek magatokat)..
Am Barbi egyet értek a véleményeddel,és elég fura hogy még te véded Rob-ot...

Félreértés ne essék, nincs semmi bajom Rob-bal, én is megnézem a képeit, videóit, olvasom, fordítom az interjúit, röhögök a sok hülyeségén, de nekem nem ő az első. Ha valakit igazságtalanul bántanak azt megvédem, legyen akárkiről is szól. És ezt a sok bántást/leszólást most igazságtalannak érzem....

Nos Barbi abban igazat adok, hogy meg kell nézni a riportot angolul is. Bizony tudjuk, hogy milyen félrefordítások vannak (persze mindez manipulatív céllal a média részéről), de akkor is inkább negatív, mint pozítív volt a véleménye az országról és ez szomorú, mert bizony szerintem sokmindent megtettek, hogy jól érezze magát.(nem mellékesen a Bazilika, Tihany, Andrássy út nagyon is szép helyek) Nincs okunk a szégyenre. Többet erről nem mondok, mert lehet hogy utólag megbánom. Megvárom a Bel Ami promózását, kíváncsi vagyok, hogy milyen interjúkat ad.

Amúgy a Bel Ami kb mikor lesz mozikban? Vagy mikorra várható promóció???
Pusz az egyik Zsófi:D

Decemberben tervbe van véve egy bemutatószerűség, addig még sokminden változhat.

Szerintem Rob csak sután ill aranyosan viselkedik ebben az interjúban. Eleve Návai vitte ebbe a kioktató irányba a dolgot, amikor elkezdte sorolni, hogy bizony, mennyi mindent találtunk mi fel... Rob pont azért nevethetett, mert Návai ugyanazt vágta le neki, amit Pesten láthatott. A fene nagy magyar önérzetet. Ezen én is csak röhögni szoktam, amikor minden bulvárlap és egyébként is mindenki oda lyukad ki, hogy ennek meg annak az őse is magyar, ha feltalált valamit, az csak magyar lehetett. Szerintem ez vicces. :D Mindezek ellenére elismerem a tehetséges magyar feltalálókat, de azért álljon már meg a menet, ebből fakadóan nem kell minden szart magyarnak feltüntetni...
Amikor Rob elmondta az űrhajós poént, én tök nagyot röhögtem, mert ez szarkazmus volt. Persze,nem mindenki vevő az ilyen humorra.
A Harlemes élmény meg a szelektív memória egy tipikus megnyilvánulása, azt mondta, ami először épp eszébe jutott, ez valószínűleg érzelmileg maradt meg erősen benne, mert aki emócionálisan érzékeny,az pl a gyerekekkel, szegényekkel kapcsolatos dolgokra jobban emlékszik.
És egyébként sem azt mondta, hogy idegenül érezte magát itt, hanem csak máshogy. "Different". Tök rosszul fordították.
Egy suta, nehezen kommunikáló kölyök Rob, és most egy ilyenért földbe kell döngölni (nem csak az itteni, hanem más honlapokon olvasott vélemények alapján is mondom ezt a döngölést...)
Egyébként bocsánat, ha túlbonyolítva írtam le, amit akartam, de én is nehezen fejezem ki magam, ilyen típus vagyok.

És még egy dolog, pszichológiát tanulok, és egy nagyon általános jelenség, hogy ha mi magunk hibázunk, azt a környezet számlájára írjuk, míg ha más hibázik, az biztos az ő jelleméből fakad. Itt most ugyanez meggy. Hülye szituáció volt, amit Návai csak fokozott. Szerintem nem fair egy ilyen miatt leírni egy embert.

Amúgy meg aki nézett videókat Robbal, annak lejött, hogy még mindig tök zavart amiatt, amibe került, ő maga mondta, hogy már épp a színészetet akarta abbahagyni, mert nem jött össze neki, ha nincs a Twilight, valszeg semmi nem történne vele, tudja ő nagyon jól, hogy nem reális ez a hirtelen jött nagy rajongás, szerintem még kisebbségi komplexusa is lehet, mert érzi, hogy inkább szól Edward karakterének a dolog,mint neki magának.

Szó mi szó, én megértem. És bocsi a sok zagyva mondatért. :D

Öszintén megmondom, hogy engem Návai dűhített fel. Ezzel a nagyképű dumával, hogy mit fedeztünk fel... könyörgöm... szegény fickó honnan a nyavalyából tudná a teljes történelmét-felfezettjeit az országnak ahova megy pár napra forgatni...

Meg aztán mit várunk tőle csodákat zengjen a nyóckerről? Mertha teszem azt (csak pld) ha visegrádon a várnál, a Duna kanyart fikázná hát megérteném ezt a felzendülést...

De tény, hogy tuti "el lett fordítva" Valószínű senki nem jegyezte volna meg az interjút, ha csak annyit mond: "imádom a gulyást és itt minden szép és jó! Ja és fel tudom sorolni, hogy a magyarok mit fedeztek fel és még azt is hogy a Shrek is magyar..."

;-) :-)))

Szerintem sincs ebben semmi negatív, azt tudjuk, hogy Budapest nem New York, na és? Ahol ők voltak az meg város aljának az alja lehet, nem tudom. Hát most mit mondott volna szerencsétlen...Az hogy mintha nem Európában lett volna, hát ha egyszer így van, ez az igazság ezt kell szeretni aztán kész, ezzel még nem sértett meg senkit sem. Ez a színészet, nem csak ötcsillagos szállodák között forgatnak filmeket, és kész.
Engem a riporter nőci sem zavart különösebben, hacsak nem az volt furcsa, hogy ha már egyszer odavágódok, egy Eclipse plakát mögött ülő színész elé, akkor egy-két szót illett volna váltani a filmről magáról is, és nem csak a Bel Amiról. De összességében okés. Kérdezték Robot, válaszolt, ennyi! Nem értem a zúgolódást!!!!

nekem nagyon nem jött be ez a kérkedés h a magyarok mennyi mindent találtak fel... tök idegesítően viselkedett anikó..
de szerintem az a kijelentés rob felől h nem is olyan mintha európába lenne kicsit elhamarkodott volt.. szerintem minden európai városban van ilyen VIII. ker hasonmás.. sőőt amerikában is..
de a többiben igaza van robnak.. az utcákról meg a házakról.
ez van :/