2011. szeptember 28., szerda

Jackson Rathbone az állapotos Belláról és az esküvőről

Az E! News a közelmúltban meginterjúvolta Jackson Rathbone-t a Teen Vogue Young Hollywood partiján, ahol elárulta, hogy miért is aggódott Kristenért a Breaking Dawn forgatásán: „Volt olyan időszak a forgatások alkalmával, mikor Kristen a sminktől… nagyon fáradtnak tűnt. Nagyon rosszul éreztem magam miatt. Azt kérdeztem tőle, hogy ’Mi történt veled? Biztos, hogy jól vagy?’ Ő pedig azt mondta, ’Haver, ne csináld már. Ez csak smink.’ Én meg, ’OKÉ király, mert igazán megijedtem.’ Őszintén szólva, azt gondoltam, hogy három hétvégét Vegasban töltött.”
„Azt kellett mondogatni magunknak, hogy mindez hamis,” mondta Jackson Bella és Edward esküvőjére utalva. „Láttuk, ahogy ez a kapcsolat fejlődik, s bár ezeket a szerepeket játsszuk valamint a napvégén lemossuk az arcunkról a fehér sminket, lehámozzuk magunkról a parókákat - mikor elérkezett az esküvői jelenet forgatása mindannyian ugyanúgy éreztünk. Ő csak odasétált az oltárhoz, mindenki elhallgatott. A szíved kihagyott egy ütemet, és a szemeid elhomályosultak.” via