2011. szeptember 29., csütörtök

Kristen az utolsó Twilight-os forgatási napjáról

Szeptember elején már olvashattátok azt az interjút amit a francia Premiére magazin készített Roberttel és Kristennel. Ám akkor a magazinban Kristen interjúját nem közölték le teljes egészében, ezen hiányosságukat azóta viszont pótolták:

Premiére: Mennyi ideig tartott az utolsó két film forgatása?
KS: Hat hónapig, és előtte két hétig próbáltunk.

Premiére: Bill Condon, mint rendező milyen volt?
KS: Imádom Billt. Ő olyan ember, aki bevon a kreatív alkotási folyamatában. Mindig hajlandó meghallgatni, és őszintén formál véleményt arról. Vannak olyan rendezők, akik azt mondják legyél nyitott és biztatnak, hogy tégy javaslatokat, de valójában nem érdekli őket az egész. Bill nem ilyen. Úgy éreztem, hogy ő igazán benne van ebben a projektben, míg másokat csak a pénz érdekel. Nagyon boldog vagyok, hogy a Twilightot egy ilyesfajta tehetség is vonzónak tart.

P: És az utolsó forgatási nap miként zajlott?
KS: Az utolsó forgatási nap, valójában két nap volt. Az elsőn az esküvői jelenetet fejeztünk be a teljes stábbal. Tudatában voltam annak, hogy mindenki úgy fog hazamenni, hogy valójában nem ismerik fel, hogy milyen fontos pillanat volt ez, majd másnap lesújt a felismerés. Majd el kellett utaznunk a Karib-szigetekre, St. Thomasra újraforgatni azt a jelenetet, amit elcsesztünk Brazíliában. Csak Én és Rob voltunk, ami ezt a pillanatot még különlegesebbé tette - ott voltunk a tengerparton, és néztük a napfelkeltét. Később megragadtam Wyck Godfreyt, a film producerét aki már a kezdetek óta velünk volt, és berángattam a vízbe. Tökéletes volt, minden amit csak egy ilyen pillanattól remélhetsz. via

0 megjegyzés: