2011. szeptember 27., kedd

Jack bácsi tweetel 2.

A végére már csak pár kérdés maradt, ezek főleg a zene filmben betöltött szerepéről és bepozícionálásáról szólnak, szóval akit érdekelnek ezek a folyamatok, azok mindenképpen olvassák el, hasznos infókat tudhattok meg ;)
- Más is ironikusnak tartja, hogy a napfénytől elzárkózó vámpírok kültéri esküvőt rendeznek?
Láttad a sok virágfüzért amik a fákról lógnak? Szép és praktikus!
Erről kicsit többet: az esküvő volt e legutolsó jelenet, amit az elsődleges stáb készített, azonban volt egy kis időjárás probléma, ugyanis nem lehetett sem esőben, sem direkt napfényben. Végül azonban kedvezett az időjárás az utolsó napokra.

- Mindenki szeretné, hogy a soundtrack különleges legyen. Bruno Mars rendben van, de ő nem különleges, bár azért bízunk Bill-ben és a döntéseiben.
Mindenkinek más a különleges és mindenkinek másak az elvárásai, de mindenki reménykedik hogy legalább egy nagyon különleges szám lesz majd, de azt tartsátok fejben, hogy ilyenkor az a legfontosabb, hogy az adott szám zeneileg és szövegileg mennyire illik az adott jelenthez.

- Hogyan választja ki a rendező az előadókat a filmzenei albumra? Valamint, hogy döntik el, hogy mikor szólal meg a filmzene és mikor az aláfestő zene? A zeneszerző dönt ilyenkor?
Megkap egy cd-t, amin a szóba jöhető számok megtalálhatók, ezután a csapatával meghallgatnak minden egyes dalt jó pár alkalommal, majd kiválasztják azokat, amiket kedveltek és bepróbálják őket bizonyos jelenetek alá. Amint az egyik dal zeneileg és netán még szövegileg is illik az adott jelenet alá, a producerek (beleértve Steph-et is), stúdiós fejesek és a zenei szerkesztők is meghallgatják és (ha jó) elfogadják. De ez minden filmnél máshogy történik, szóval ez esetben ezek alapján jött a döntés. De például lehetséges, hogy így működött az Abduction-nál vagy a Drive-nál is. Jó ha ismersz olyat, aki már dolgozott ilyennel filmeknél, így kaphatsz rálátást, hogy mi hogyan történt és hogy rakták össze. Ez pedig ennél a 2 filmnél már adott volt!
Eztuán először a rendező és vágó csapata kipróbálnak átmeneti aláfestő zenéket, ezeket bevágják ide-oda, egészen addig, míg meg nem közelítik azt az eredményt, amit zeneileg szeretnének hallani, majd a zeneszerző és a rendező felosztják a filmet darabokra és átbeszélik, hogy mely aláfestésekre van szükség, minek, mikor és hogyan kell kezdődnie és végződnie. Amint ezt eldöntötték a zeneszerző elmegy és ezt megalkotja.

- A BD2 végén lesznek jelenetek az előző filmekből – mondjuk mikor Bella felengedi a pajzsát Edward-nak? Vagy még korai kérdezni?
A válasz a „ még korai erről beszélni". A BD 2 még nincs olyan közel, hogy ilyen dolgokat tisztán lássunk.

- A BD-ben mennyire édes és megható az a jelenet mikor Edward először hallja meg a bébi hangját?
Imádni fogod.

- Rob meg fog szólalni portugálul az első részben?
Igen.

0 megjegyzés: