2011. szeptember 10., szombat

Anna Leno-nál és a TIFF-en

Anna épp legújabb filmjét a 50/50-t promótálja, ennek apropóján jelent meg a Torontói Filmfesztiválon illetve csüccsent ismét Jay Leno kanapéjára (képek, videó), ahol azon kívül, hogy a BD 1 lesz számára a legutolsó Twilight film, egy vicces sztorit is megosztott a nézőközönséggel:
"Épp sorban álltam a moziban és előttem állt egy pár, akik éppen a Frászkarika poszterét nézték mire azt mondta a férj az asszonyának: ‘Na már megint egy vámpírfilm… Lefogadom, hogy az idei Halloween-en mindenki vámpírjelmezbe fog öltözni.’ Mire a feleség: ‘Egyáltalán hogy lehet annak öltözni? Láttad már a Vámpírnaplókat? Vagy azokat az Alkonyatos filmeket?’ Na ezután bele akartam süllyedni a padlóba. De a nő folytatta: ‘Úgy néznek ki, mint mondjuk az a pasi ott vagy mondjuk ez a csaj mögöttünk.’ Na ezen több dolog miatt is felhúztam magam, mint például, hogy fogalmuk sem volt arról, hogy én szerepeltem ezekben a filmekben, ami tök vacak dolog. A másik meg, hogy helló, hallom ám amit rám mondtál: (a nő hangját utánozva) ‘Ez a kis emberi piszok. Annyira átlagos.’”
via TwiExaminer, annakendrickonline.com

0 megjegyzés: