2011. szeptember 13., kedd

14 megjegyzés:

ÓÓÓÓÓÓóóóóóóóóóóóóóóóóóóóóóóóóóóóóóóóóóóó te jó ég :D
Imádom :D alig vűrom, ez naaaaagyon jó lesz :))))

HD-ben még nem tudom letölteni :( kár, pedi van full HD-ben is :D annyira tetszik, h nem tom leírni szavakkal :$

OMG le vagyok nyűgözve! Én most csak ennyit tudok hozzá fűzni

Wow! :))
Köszi lányok, hogy máris itt van!!!

huh, ez a francos november mintha egyre messzebb lenne :)))

Huuu, hát ez tényleg megnyugtatós lett a pici bemelegítő trailer után!! Nagyon várom a novembert!!

Nagyon vártam már a trailert, de volt bennem azért egy kis félsz. De ez a 2 és fél perc alatt úgy elmúlt, hogy semmi, de semmi nyoma :D
Egyszerűen ZSENIÁLIS! Mindenki nagyon oda teszi magát és a képi világa is annyira tetszik. ÁÁÁ, BRUTÁL JÓ LETT!!! ;)

áááá.... elájulok... az eclipse után úgy döntöttem, hogy semmilyen stillt nem nézek meg és "nem vagyok kíváncsi" olyan dolgokra, amitől úgy érzem, hogy láttam már a filmet. Egyedül a trailert "engedélyeztem" magamnak...

MEGÉRTE!!! Imádom!!! Még a könnyem is kocsordult... istenem de soká van nov közebe :S

Fú nagyon jó!!! Az az egy nem tetszik, hogy Edward kiabál Bellával, hogy nem adott neki választási lehetőséget. A könyvben Edward nem ilyen szerintem.

A kivágott képek között van egy jó pár szuper darab :) a farkasok sztem nagyon jók lettek. Az esküvőn viszont, az oltárnál Edward annyira öregnek néz i h csak na. Rengeteg ránc van rajta :S nagyon fura volt. Alig várom már h láthassam Renesmee-t is :D huh pedig arra még több mint 1 évet kell várni *.*

Nagyon, nagyon, nagyon és nagyon jó lett!!! Kitettek magukért az előzetessel...
Remélem a film is ilyen jó lesz. Az egész hangulata, a képi világ... Ez a kis ízelítő egyenlőre teljesen vissza adja a könyvben leírtakat, legalább is én majdnem mindent elképzeltem. Bella arca nagyon könyv hű a terhesség alatt. Nektek mi erről a véleményetek?

wáó, ez ütős. szerintem Kris és Tay szuperek lesznek, nekem Rob sajnos a New Moon óta nem Edward és ezt nem csak a folyton változó és egyre kevésbé edwardosabb külseje miatt mondom... valahogy túl sokat látok benne a civil Rob-ból. de ez biztos az én hibám is.
a képi világ eddig nekem is bejövős és jaj az a terhesség... szemkönnybelábadós már most

Hátttt én ezt ki nem fogom hagyni, 100% hogy még aznap megnézem online!!!! XD

ÉN IIIIIMÁÁÁÁÁDOMMMM!!!!