2011. szeptember 27., kedd

Reagálások a BD Pt. 1 soundtrackjén szereplő művészektől

Angus&JuliaStone, The Bella Brigade, Lucy Schwartz és Mia Maestro
Tegnap miután hivatalosan is nyilvánosságra hozták Hajnalhasadás 1. részének soundtracklistáját az albumon szereplő művészek közül sokan billentyűzetet ragadtak és kifejezték örömüket, hogy a szerzeményük hallható lesz a filmben:
@angusjuliastone: Izgalommal töltve osztjuk meg veletek, hogy a dalunk, a ’Love Will Take You’ szerepelni fog a @Twilight Breaking Dawn Soundtrackjén, Nov 8-ától a boltokban! #BD1Stk
@thebellebrigade: Izgatottan jelentem, be hogy a dalunk, ami az ’I Didn’t Mean It’ címre hallgat rajta lesz a következő @Twilight soundtracken! #BD1Stk
@CiderSkyBand: Hivatalos – annyira büszkék vagyunk, hogy a dalunk, a ’Northern Lights’ rajta lesz a @Twilight Breaking Dawn Soundtrackjén, Nov 8-tól a boltokban!! Woohoo! #BD1Stk
@CiderSkyBand: Büszkeséggel tölt el, hogy ilyen nagyszerű kompánia tagjai lehetünk! 
@LucySchwartz: Annyira izgatott vagyok! A dalom rajta van az új Twilight Soundtrackjén! 
@miamaestro: Annyira boldog vagyok, hogy megoszthatom veletek, hogy a ’Llovera’ rajta lesz a @Twilight Breaking Dawn Soundtrack albumán. #BD1Stk
@miamaestro: A Llovera egy nagyon különleges dal számomra. Annyira izgalmas, hogy ennyi ember hallhatja majd.
@TwilightPoison: Igen, a Llovera az első spanyol nyelvű dal a Twilight Soundtrackek történetében! RT @miamaestro #BD1Stk
@christinaperri: kedves @BrunoMars, most hallgattam meg az ’it will rain’-t + gyönyörű!!! annyira boldog vagyok, hogy veled szerepelhetek ebben a filmben. hamarosan találkozunk :) szeretettel, cp
Christina Perri twitteres bejegyzésein túl a blogjába is írt pár sort:
két évvel ezelőtt a legjobb barátommal összeállítottunk egy bakancslistát tele olyan dologgal, amiről valaha is álmodhatok. 2010-ben Keltie + Én beváltottunk mindent, és az volt életünk legjobb éve.
minden egyes dolog a listámról valóra vált (például leszoktam a cigiről, aláírtam egy lemezszerződést, elkezdtem félretenni, találkoztam Jason Mraz-zal… stb.) Klassz volt + minden megvalósult.
a múlt évhez hasonlóan Keltie + Én elhatároztuk, hogy ismét összeállítunk egy bakancslistát, ezúttal viszont sokkal nagyobbat álmodtunk! Idén a listám élén az állt, hogy „LEGYEN RAJTA AZ EGYIK DALOM A BREAKING DAWN SOUNDTRACKJÉN”
és megtörtént!!!! ahhhh!!! + a teljes soundtrack csodálatosnak tűnik! annyira nagy megtiszteltetés, hogy ezen művészek között szerepelhetek! annyira hálás vagyok ezért a lehetőségért!
’a thousand years’ a vadonatúj dalom, amit a legjobb barátommal david hodges-szal írtunk bellához és edwardhoz. azután született meg, miután annyira szerencsések voltunk, hogy láthattuk a filmet (ahhh! mindannyian meg fogtok őrülni, ez a legeslegjobb film!!!)

nem is lehetnék büszkébb a dalra. vagy magamra, hogy nem adtam fel az álmaimat.

a történet tanulsága: minden lehetséges! valósítsd meg, nyilvánítsd ki az álmaidat! soha, soha ne add fel! álmodj HATALMASAKAT!

jajj!!!

szeretettel,
cp
külön köszönet: alexandra patsavasnak, a chop shop-nak + atlantic records-nak xo
A Sleeping At Last pedig a weboldalára írt pár sort:
”BREAKING” NEWS!!!
Izgalommal jelentem be, hogy a Sleeping At Last vadonatúj dala hallható lesz a hamarosan bemutatásra kerülő The Twilight Saga: Breaking Dawn – Part 1-ban!!!
Ez egy exkluzív dal, amit a filmhez írtam – a szerelmes dal címe, ’Turning Page.’ Hallható lesz a filmben, illetve megtalálható lesz majd a filmzenei albumon is! (A dal instrumentális verziója szintén fellelhető lesz a deluxe változaton, mint bonus track!)
A soundtrack mindenhol November 8-tól kapható, a film pedig a mozikban November 18-tól látható.
Annyira kiváltságosnak érzem magam, hogy szerepelhetek a lemezen, alig várom, hogy megmutathassam nektek a ’Turning Page’-t!!
Sok szeretettel,
Ryan - Sleeping At Last (Team Edward...)
Lucy Schwartz szintén közzétett néhány sort a weblapján:
Kedves vámpírok, és vámpír nézők, az örömtől elragadtatva jelentem be, hogy az egyik dalom rajta van a következő Twilight Soundtrack albumon, ami a Breaking Dawn Part 1 számára állították össze! A dal egy duett, amit Aqualung-gal írtam, és a 'Cold' címre hallgat...
via @Twitter

1 megjegyzés:

csak megfájdítják a szívem h ők már látták..és h ilyen jó volt :S:D
Szilvi