2010. augusztus 16., hétfő

Robsten létezik!!!

A sok fanyalgónak, Nostenesnek és egyéb AntiRobstenesnek itt a bizonyíték, hogy Robert és Kristen egy pár: egy szemfüles lesifotós csókolózás közben kapta le őket Montreálban (egyébként épp egy házibuliba tartottak - mások szerint meg épp a hoteljukba mentek vissza, szóval ez a részlet nem tiszta). Ha most elkezdenek egyesek azzal jönni a PR fogás, photoshop, ez nem is csók, csak puszi, én is így ölelgetem a fiúbarátaimat témával én akkor már nem tudom hogy milyen bizonyíték kell ahhoz, hogy elhiggyék ők tényleg együtt vannak, és SZERELMESEK egymásba. Iszonyúan örülünk nekik! Hajrá Robsten!! Ja és tudjátok hogy nem igazán támogatjuk a paparazzi képeket, csak indokolt esetben rakjuk ki őket, de ezeket vétek lenne kihagyni. Szegény TomStu a háttérben egyedül szemléli az eseményeket! :D

46 megjegyzés:

Részegen én is így csókolóztam az első szembe jövővel!! :)

Végre már gyerekek!!! Na!!! <333

(Én is így puszilgatom és ölelgetem a fiú barátaimat egyébként, na. :D De most miért, Ti nem? :P)

Hahaha, eddig nem hittem el, vagyis tudni tudtam, de addig nem akartam elhinni amíg nincs egy totálisan biztos bizonyíték, és erre tessék :D ennél jobb nem is kell :D Gratulálok nekik :)

Én nem látom őket részegnek, lehet h az én szememmel van a baj. Én is elő tudnék állni számtalan ellenérvvel, de ami egyértelmű az egyértelmű. :D

Véggre már, örülök hogy felraktátok!!!Annyira édesek!!!

Kár, hogy ilyen rossz minőségű. :(
(Inezcica: tudtam én, hogy ugyanonnan szerzünk tudomást néha a képekről - wannascream voltam. :D)

Jaj, Istenem!Annyira örülök nekik!
Hajrá RobSten!

Robsten 4ever :D:D
IMÁDOM IMÁDOM :D
engem most ágyúval sem tudnának kilőni ..xD
naon örülök :D
Natii

jajjj én nagyon örülök nekik!!! :P
oltári édik együtt és sztem tökre megérdemlik h boldogok legyenek :D:D
nagyon szurkolok nekik :D :)
Ancsíí

Érdekes,hogy minden kép tiszta csak pont azok szemcsések amin csókoloznak...
Rob pedig megsem öleli Krist miközben csokolja?
Ja és eddig titkolták most meg már smárolnak,nem is gyanították,hogy ott vannak a papik mi?
A .aszságokról meg annyit,hogy tartsuk tiszteletben a másik véleményét.

Na végre!!!!!!!!!!!!!!
Számomra ez akkor vált teljesen nyilvánvalóvá mikor Kristen itt volt Budapesten!!!
Lehet arra fogni hogy szemcsés kép,meg nem csók...de hát könyörgöm a vak is látja hogy ez valódi kép.....
Enyi..:D:D:D

Na végre :) Annyira édesek együtt :)Legyenek Nagyon BOLDOGOK :)

Tegyük fel hogy tényleg PR fogás az egész. Akkor milyen embereknek gondoljátok őket??? De most tényleg érdekel, mert nálam akkor elásnák magukat. Bármit megtennének a hírnévért, pénzért, a figyelemért??? Ez jött le nektek a rengeteg interjúból?? Ezek szerint végig a pofánkba hazudtak??? Ha így van iszonyú emberek és mindenki elgondolkozna azon h még mindig érdekel minket ez az egész? Érdekel-e a Twilight, Robsten, Robert és Kristen személyisége, munkássága a többiek, ami hozzájuk kapcsolódik? Lássuk be a Twilight jelenség nagy része már már Robsten jelenséggé alakult. Elhiszem h a PR is közrejátszik, de ennyire nem. Vannak bizonyos dolgok amiket szabályozhatnak, de két ember életét ennyire uralják (megmondják hova utazz, mit csinálj, kivel csókolózz ... stb.)???? Ezt senki sem bírná ki, legyen szó annyi pénzről amennyit el sem tudnál soha költeni és egyéb járulékos előnyökről.

Én mélyen hiszek bennük, és sztem már kurvára elegük van az egészből, hogy nem azt csinálhatják amit bárki más. Hogy nem csókolózhatnak önfeledten az utcán mert állandóan azt lesik h ki nézi őket, ki készít róluk képeket. Meg hogy Rob nem öleli át Kris-t, hát most így volt kedvük!! Nehogymá azt is beszabályozzák h csókolozzón két ember!!! Nekik így esett jól és akkor mi van???

A 9 órási névtelennek: téged szerintem egy esküvői fotóval sem lehetne meggyőzni.
A szemcsés képeket meg biztos leboltolták a paparazzikkal:
Kris: "szeva srácok hallottam csináltatok képet, tessék itt van sokezermilliócsillió dollár lécci csináljátok már meg szemcsésre hogy ne legyen nyilvánvaló mit csinálunk, de azért marketingnek jó legyen! Köszike puszika fiúk!"
Nekem mindegy mi a véleményed, de azért folytonosan megcáfolni mindent már unalmas. Egy idő után be kell ismerni a dolgokat, akármilyen szar is. De természetesen a véleményed tiszteletben van tartva, te is (és mindenki más is) azt hisz amit akar.

Yes,Yes,Yes.Na Végre.Èn sem hittem el eddig semmit.Most végre van kép is rola.ÈLJENEK Boldogan :D:D:D

RobStenben gazdag, szép estét Mindenkinek!
Már egy ideje olvasgatom a hozzászólásokat itt és egy másik oldalon is. Hát nem tudom mit mondjak... A kommentek nagy része felháborít. "Elvileg" Rob fanok úgy nyilatkoznak - jelen esetben a képekkel kapcsolatban - hogy kedvencüket is földbe döngölik. Mindenbe belekötnek, csak azt nem veszik észre, hogy ezzel nem csak Krisről alkotnak negatív véleményt, de Rob-ról is. (röhög a képeket, lóg a keze, hülyének néznek minket stb...) Ezeknél a képeknél nyilvánvalóbb bizonyíték szerintem nem kell. Sőt, valójában ehhez se lenne sok közünk. Egyébként a hitetlenek milyen képeket várnak? Emeletes házakra tűéles óriásplakátokat? Hát mindenesetre én nagyon drukkolok RobSten-nek, aranyosak, fiatalok, tehetségesek. Remélem kitartanak, és nem szedi szét őket teljesen a média.
(Bocsi hogy ennyit írtam, de felment bennem a pumpa. Aki ezek után is kételkedik, annak tök mindegy, hogy mit mutatnak vagy írnak. A külföldi rajongók nagy része nem kombinál össze meg vissza annyi hülyeséget, mint az itthoniak egy része. Nekik az a lényeg, hogy kedvencük boldog legyen. És hát szerintem is ez a lényeg)
Megbántani nem akartam senki, csak elmondtam a véleményem.

További sok sikert az oldalhoz. Szépek vagytok, jövök minden nap!:)

na ez csak megerősítette a gondolatomat!!
éljen Robsten!!! :)
Barbi Annie totál igazatok van!!

Az tény és való kint nem megy ennyi találgatás, kombináció és egyéb elméletek gyártása. Persze ott is vannak antik - bőven vannak - de egészen más a légkör (de lehet h csak olyanokat olvasok ahol kevés az utalkozó??), általában beírják hogy nem szeretem Kristen-t de azért sok boldogságot nekik és ehhez hasonló. De ami itt folyik, az hihetetlen!!! Normális ellenérvet én még nem olvastam sehol, hogy miért nincs igazunk. A legviccesebb mikor azon folyik a vita hogy most Kristenen Rob gatyája volt vagy sem. Hát ki nem sz*rja le, de most őszintén???? Engem ez speciel nem érdekel. Akár olyan zsákot, nejlont is tekerhetne a testére ami előtte Rob-on volt, akkor sem érdekelne, ő(k) ilyenek - fő a kényelem, ezt osztom én is. Ez kicsit off volt, de már én unom ezt a sok-sok utálkozást, fikázást, állandó vitát. És Annie-nek van tökéletesen igaza - ha lenne szexkép, esküvő fotó, akkor is azt mondanák "Á Á ez PR fogás". Leélnék együtt az életüket, akkor ezeket a szavakat hajtogatnák: "Marketingfogás, PR, Rob meleg Kstew a hátvéd "stb. Egyik jobb mint a másik de komolyan, jókat lehet ezeken röhögni.

háát aki még ezután is kételkedik az komolyan szemellenzőt hord! 21:01 az öleléses dologról annyit (azon kívül h a csók az csók) h ha jól látom rob bal kezében vmi zacsi van, a jobbot meg nem lehet látni hol van... :D szóval...

ezvan.sprite.helyett :robsten :D (ez lemaradt)

Édesek.

Amúgy kicsit meg vagyok lepődve a hozzászólásokon, mert nekem annyira evidens a dolog. Bevallom, a tavaly ősz végi kéz-a-kézben-a-reptéren kép még nem győzött meg. De a két ünnep közt egy rajongó tökvéletlenül futott össze velük, mikor együtt voltak vhol Robéknál és az, amikor Kristen ideutazott a szülinapján Robhoz, nem hagyott bennem kétségeket.

Go Robsten! Én örülök nekik :)
(bár éppígy örülnék, ha külön-külön lennének boldogok, de ezt olyan jó látni. Én érzelgős vagyok, na. :)

Dejóó:D:D
Úgy örülök nekik! Mindvégig szurkoltam, és reméltem, hogy mégiscsak együtt vannak, és voilá! Szerintem nagyon szép pár, és megérdemlik egymást! :)
Amúgy meg szerintem még paparazzi fotók sem kellenek ahhoz, hogy meglássuk a nyilvánvalót! A filmeken, a szerelmi jeleneteknél egyértelműen látszik, hogy nem csak színjáték egy-egy csók. Minden érintés annyira igazi, annyira szenvedélyes, hogy azt a legjobb színészek sem tudják eljátszani, és ha mégis, akkor sincs meg a filmbeli jelenetben az a szikra, amit én szoktam érzékelni. Csak összehasonlításképpen: Szerintem mindenki érezte a különbséget az Eclipse-ben a Jacobbal és az Edwarddal váltott csók láttán. Aki ezel után is azt állítja, ez nem igaz, az csak azért mondja, mert nem akarja, hogy igaz legyen, nem akarja elhinni. De mindegy végül is, hogy igaz, vagy nem. Robert és Kristen tudják csak igazán.
További szép napot :)

Hello!
névtelennek üzenném, hogy már csak azért is szemcsés a kép, mert annyira messziről kellet levegyék őket, hogy ne vegyék észre a paparazzikat, hogy csak extra nagy közelítéssel lehetett meg a fotó. És mármint azt tudjuk, ha nagyon ráközelítünk eg ynagyon messzi dologra, az sosem lesz tiszta! :D Jah, a másik ami elég egyértelmű, hogy a fotós 100% hogy nem használt vakut, ami a kép minőségén is megmutatkozik, nem véletlenül sötét, és szinte csak az utcai fények világítanak, hisz akkor rögtön észrevették volna a villanást, és mindjárt nincs is igazi Robsten kép a markukban! :D
Ami pedig Rob kezét illeti, ha nem látnád a kezében van vmi díszzacskó, a másik kezét meg nem is láthatod!
Mindezzek végett szerintem beismerhetjük, hogy igenis létezik Robsten, aminek én személy szerint k*rvára örülök! Szerintem összeillenek! :D Sok boldogságot nekik!

amúgy, így utólag mondanék még valamit. Elolvastam a többi megjegyzést, és láttam, hogy valaki abba kapaszkodik , hogy Robert nem öleli át Kristent. Jobban szemügyre vettem a képet és azt fedeztem fel, hogy (szerintem, szóljatok, ha rosszul látom) Rob tart valamit a bal kezében, és még azt is felfedezni vélem, hogy a másik kezével igenis átfogja Kristent. Nem tudom pontosan kivenni, de valami bőrszínű van Kristen nyakánál, és néhány képen a derekán. Nem tudom melyik, de szerintem pont olyan, mint egy kézfej.
A szemcsésségre pedig lehet a magyarázat akár az is, hogy 1. egy járókelő felismerte őket és a nem túl jó telefonja kamerájával örökítette meg a jelenetet 2. mivel én úgy veszem ki a kép alapján, ez valamikor este történhetett, a sötétben kevésbé tiszta a kép. (saját tapasztalat)
Nos, ti tudtok mindenféle kifogást, hogy miért nem, mi pedig tudunk 1000 féle magyarázatot, hogy igen...

Hoppá, úgy látom egy előttem szóló, ezeket az érveket már mind felsorolta, úgyhogy bocsika ^^"
Robsten forever!!:)

Ad.1: Aki csak névtelenül beugat ide, az menjen a p*csába!

Bocsánat mindenkitől, de aki nem képes egy akármilyen nicket biggyeszteni a mondandójához, az ne is írjon semmit!(A gyengébbek kedvéért: nem kell hozzá regelni, elég a végére odagépelni!)

Ad.2: Nehezen hittem el, hogy Kris Bp.-en járt, de végül az győzőtt meg, hogy abban a néhány napban sehol sem látták.(Meg a reptéri képek közül az egyik egyértelműen Ferihegy(távozáskor).

Ad.3: A legfőbb bizonyíték ezek után az, hogy Kristennek 04.09. a szülinapja. Amikor pedig itt volt nálunk. Gondolkozzon már el minden ... (nem tudom mit írjak úgy, hogy ne moderáljanak ki!), hogy közületek lenne olyan valaki, aki a 20.!! szülinapját bárki mással ünnepelné, mint a kedvesével? Ehhez vegyük hozzá még azt is, hogy Krisnek is van mit a tejbe aprítani, tehát nem hinném, hogy lenne olyan reálisan elképzelhető pénzösszeg, amiért ilyen szinten feláldozná az életét, és a boldogságát. Inkább elhiszem Robnak egy állítólagos jó régi nyilatkozatát, miszerint 4 éve! együtt vannak.(Tény, hogy RP csak azzal a feltétellel vállalta el Ed szerepét, hogyha biztosan Kris játsza Bellát.(Ez már akkor el volt döntve, csak ő nem tudta!) A kétkedők ezen is elgondolkodhatnak!)

Ad.4: Mindenki gondolkozzon el azon, hogy mit tenne az életével, ha így a sarkában lihegnének a lesifotósok, mint nekik.(Nem kell azzal jönni, hogy ez a sztársággal jár, mert a tehetség, ami kell a sztársághoz, ez pedig egy ocsmány következménye a sztárságnak.) Nem tudom, meddig bírják ép ésszel, de ha rámegy a kapcsolatuk, és esetleg két ilyen jó színész még a saját életét is megutálja ezek után, azon sem csodálkoznék. Csak azt nem tudom, hogyan lehetne segíteni rajtuk, mert a papparazik távcsövessel való ritkítása sajnos nem működik.
A magam részéről örülök a boldogságuknak, ha együtt vannak, ha nem, de hagyják már őket élni egy kicsit! Mert így két eszméletlenül nagy tehetséget fogunk elveszíteni, hamarosan.(Mint arra már több példa is volt, sajnos.)

Ajánlom magamat!

ui.:Bocsánat a hosszúságért, de felment a pumpa, és ki kellett írni magamból.

Mit kell így meglepődni, már jó másfél éve tudjuk, hogy van Robsten!
Bizony gyerekek, Robsten él és mozog! Na meg smárol! :D :D :P

Csak a két előttem szóló érveit tudom támogatni az "ellenesek ellen" :P
1. ajándékzacskó a bal kézben(gentleman és nem b*ssza hátba Kristent vele....udorító... :P)
2. próbálj meg éjszaka telefonnal vagy akár fényképezőgéppel egy komolyabb zoomolás után(4x-10szeres) éles, nem tök sötét és egyáltalán nem szemcsés képet csinálni! Ha sikerült érdekelne a fényképezőgép típusa, mert nekem egy Canonnal nem sikerült ilyet produkálnom! A Hotel beliek meg azért jobbak, mert több a fény, és máris elfogadhatóbbak a gép beállításai, így kevésbé "zajos"!

Szóval éljen Robsten!!
Aki meg nem hiszi, az meg minek olvassa az ilyen híreket, mert úgysem fogja meggyőzni semmi sem, ahogy azt már szintén többen írták!

Zsir!!!! a v ilág vége előtt láttunk pár szaftos képet amin csókolóznak :PP boldogan fogunk meghallni !!! xD
na jó.. a viccet félretéve én nagyon örülök nekik wááá RobSten <<333 bí heppi

véégre:) annyira örülök.. nem csoda,hogy olyan jól játszották az Eclipse-ben a szerelmes részeket xD
HAJRÁ ROBSTEN:D

Igen, már régóta 1értelmű, hogy 1ütt vannak, annyira nem is lepődött meg senki, de ez végre megkérdőjelezhetetlen bizonyíték. Ja, és egyébként azért szemcsés a kép, mert ránagyítottak... Kár ezen filózni, mert biztos nem azért járnak állandóan a másik forgatásaira (meg közös hotelszobára), mert annyira nagy spanok :P.

Gratulálok nekik! :) Nagyon szép pár :) Remélem sokáig lesznek együtt.

ÁÁÁÁÁÁ, de boldog vagyok :)))) A múltkori képek után már nyilvánvaló volt, hogy jön ilyen is :D Bár már régóta lehetett sejteni, hogy együtt vannak, de ezek után aki kételkedni mer az bekaphatja. És ez tuti nem PR. Aki egy kicsit is nyitott szemmel járt az tudhatja, hogy Robsten valóban létezik már jó ideje. Azok az apró jelek pl: az MMA-n egyikőjük sem merte megismételni a csókot, mert szerintem féltek, hogy egyik sem bír magával :) a másik, hogy Kristen nem hiába jött Pestre. Egy csomó rendezvényen csak úgy izzott köztük a levegő stb. Remélem lesz egy kis szünetük és eltűnhetnek a világ szeme elől, bár azt kétlem, ezek a mocsok paparazzik mindenütt ott vannak. Kíváncsi vagyok, hogy mikor jelentik be hivatalosan, már ha befogják. De ami ezek után vár rájuk, nem irigylem őket. Csak reménykedni tudok, hogy a mocsok média nem teszi még jobban tönkre az életüket.
Hajrá Robsten <3

Igen a papik olyan gépel dolgoznak ami szemcsés fotókat tud csak csinálni,de nem minden képnél "csak"azoknál a bizonyosoknál...
Én nem bántom sem K.sem R.és azokat sem akik hisznek benne!
Nem írtam egy szóval sem,hogy meleg leszbikus hátvéd...itt még is egy két ember ugy rám támadt mert szóvá tettem ezeket a dolgokat mintha égbe kiáltó bünt követtem volna el.
Leírtam a véleményem ennyi de azért nem fogok senkit sem sértegetni mert nem ért velem egyet.
Pont olyan lesz ez az oldal is mint az ... ?
Ismeretlen emberek szidják átkozzák a másikat mert nem ért vele egyet.
Aki nem hisz benne az bekaphatja?
No comment...
A névtelen pedig Varga Anita volt,a címem esetleg ne küldjem el?

1. Nem tudjuk, hogy miért így sikerültek a képek (biztos vagyok benne hogy meg van a logikus magyarázat) - egyébként azon soha nem agyalunk mikor kijön egy-egy zavaros kép, hogy "jaj miért lettek szemcsések..stb?". Amint megláttam a képeket rögtön ez jutott eszembe: két boldog ember. És ez a Lényeg. Annak ellenére hogy a képek VALÓBAN szemcsések és nem a legélesebbek (tény hogy 100féleképpen én is beléjük tudnék kötni). Már hónapok óta sejteni lehetett hogy a két jómadárnak köze van egymáshoz: legyenek akár alkalmi szexpartnerek, jóbarátok, vagy akár szerelmesek is egymásba. A Robstenség nekem ezt jelenti: a szenvedélyt, az a tüzet a szemükben, ahogy egymásra néznek, a nevetéseket, egymás szórakoztatását, jó beszélgetéseket, jó és rossz élmények megosztását, lelkitámaszt a legjobb barátot és még sorolhatnám. Ezekért az élményekét keresük a másik neműek társaságát, vagy az azonos neműekét - kinek hogy tetszik. Olyan együttes érzelmi kisugárzásuk van, hogy képesek az emberekre hatni - főleg pozitív irányba, de mint látjuk iszonyú negatív indulatokat is képesek gerjeszteni. Lássuk be – ez valami eszméletlen.
2. Minden Robstenesnek már a töke ki van az állandó ellenérvekkel, mert ésszerűt senki nem tudott eddig felhozni, hogy miért nem. Ezért is említettem néhány példát. És a legelső kommentem kérdéseire senki nem adott választ - főleg azoktól várok ezekre valamiféle okfejtést akik ellenük vannak.
3. Nem lesz ez az oldal olyan mint az, mert nem engedjük. Pont!
4. A névtelenséghez annyit, személytelen a dolog. Mert így kinek válaszolsz (láttad hogy szólítottak meg...)??? Ha a második kommenthez tudsz nevet írni, akkor az elsőhöz is tudtál volna. Persze erre nem kötelezhetünk senkit, úgy írtok akartok. Különben nem nagyon izgat, hogy Rozi, mozi, vagy névtelen leszel. De akkor a többi kommentelésednél maradj következetes.

Ja és még annyit, szerintem sokan még akkor sem fogják elhinni hogy együtt vannak ha ország világ előtt együtt kiállnának és elharsognák hogy igen együtt vagyunk mondatot. Mert akkor is lesz valaki aki úgy gondolja hogy ez az egész show nekünk szól, és csak a még több pénzcsinálásról (vagy csupán az önámítás gondolata miatt)...

Aki elakarja hinni hiszi még ha nincs is kép vagy semmi más...
A Robst.általában nagy szerelemről beszélnek alkalmi sexp.az ugye azért nem összekeverendő...
Aki hinni akar a mesében higyen aki a nagy szerelemben az abban.
Eddig is sokan ugy kommenteltünk,hogy nem írtuk alá nem hiszem hogy egy ember ettöl lenne kevesebb mert nem írja ki hogy Nikkifan vagy Loverobgizi...
Az oldal pedig sajnos pont olyan.
És nem azért mert engedtétek hanem mert az eddigi intelligens és emberi kommentek helyett ti is beálltatok a sorba.
Én csak sajnálni tudom öket.
Ha nagy szerelem ha csak alkalmi sexpartnerek(inkább ugye utobbi)a sok idióta kifogja öket totál csinálni.
Együtt nem vannak e együtt,ha együtt is vannak majd szakítanak készítsétek fel rá magatokat akkor miket fogtok írogatni?
Öngyilkos azért senki ne legyen majd ezért,ja bocsi a szerelmük majd örökké tart mert ugye ebben is hisztek...
Mozigizinikkirobfan

Ha szakítanak, hát szakítanak, ilyen az élet. Szerintem az itt lévők közül senki se fogja magát a földhözverni, ha ez netán bekövetkezne. Amíg boldogok addig meg hagy örüljünk már neki. Csak az az idegesítő, hogy némelyik ember, puszta önzőségből vagy szűklátókörűségből nem képes elfogadni azt, ami.
Minket baromira nem érdekel, hogy melyik színész kivel kavar, addig amíg boldogok. Felőlem Rob Madonna-val, Kristen meg Marilyn Manson-al is járhatnak, engem az se érdekelne. Ha nekik ez a jó, akkor ez a jó. Egészségükre.
A neves dolgot meg azért írták mert hiába ír vki névtelenül jöhet egy másik aki szintén névtelenül ír és így nehezebb reagálni. Természetesen nem kötelező a dolog, de sokkal könnyebb névvel megszólítani valakit, mint csak a névtelenekkel dobálózni.
Ha meg szerinted mi is lesüllyedtünk annak az oldalnak a szintjére, akkor sajnálom, én nem érzem úgy. Itt eddig mindig mindenki kulturált keretek között fejthette ki a véleményét, néha lehet erősebben reagáltunk pár dologra, de személyes sértegetések és egyebek itt még nem történtek és nem is fogjuk engedni. Nézőpontokat ütköztetni és érvelni lehet ha normálisan ki tudod fejteni a mondandódat. Amennyiben valaki úgy érzi őt ebben korlátoztuk, leszóltuk akármi, attól elnézést. Ennyi.

Pfff

De rögtön felvágjuk az ereinket amint meghalljuk hogy szakítottak!! Ennyire ne néz már minket hülyének: tudjuk hogy nem fognak örökké együtt maradni. Ezt senki nem állította. Haladunk tovább és ennyi.
De már unom ezt az egészet, azt gondolsz amit akarsz, úgy látod a világot ahogy jól esik. Kultúráltan megfogalmaztam a mondanivalómat, nem hiszem hogy sértő lettem volna. Ja és nekem a Robstenségbe belefér az alkalmi szex is (másnak nem feltétlenül)... ezer bocsánat ezért is.

Én elhiszem, hogy együtt vannak, és nem érdekel.
De ki nem állhatom Kristent, se az arcát, se az alakítását és még sorolhatnám. Szóval csak annyit kérnék, hogy a híradáson kívül ne nagyon írjatok a cikkbe olyan véleményt, amit ti se olvasnátok ellenkező esetben. Hozzászólásba jöhet nem bánom, mert mindenkinek az a véleménye ami, de azt hiszem ez elég megosztó téma ahhoz, hogy ne az ember orra alá legyen dörgölve. Be se néztem volna ide, ha azt írtátok volna, itt egy kép Montenegróból, Nagyon úgy látom, hogy Kristen és Rob van rajta. Tudom, sok antirobstenes ír bántó, sértő formában, de légyszi ti ne vegyétek át. Utálom az antikat és a hatereket, de a vaddisznóként védő embereket is. Tudom egy ember véleménye nem igen számít ennyi robsten drukkoló mellett, de még szeretném olvasni az oldalt, szóval jó lenne erre a problémára vmi megoldást találni. Előre is köszönöm.

Az elkövetkezendőkben megpróbálunk erre jobban figyelni, hogy ne legyen belőle probléma.

Annie, Barbi,

ez a ti blogotok, igy jogotokban all azt irni, olyan velemenyt alkotni, amilyet akartok. ezt megvedeni is es megcafolni is. ket intelligens no vagytok. mi,pedig hasonlokepp intelligens olvasoitok, halasak vagyunk azert a sok infoert, munkaert, amit magatokert es ertunk is tesztek. ez a legjobb twilight-os magyar oldal. es olyan, amilyen. mi szeretjuk. aki pedig nem, annak ajanlom a jobb felso sarokban talalhato piros x megnyomasat!
aki pedig ketelkedik "robsten"-ben, annak azt ajanlom és kivanom, hogy legyen szerelmes egyszer az eleteben, es hasonlitsa ossze sajat reakcioit ezzel a gyonyoru es tehetseges szerelmesparral. go robsten! :)

Igen, a blog a miénk, de ugyanúgy a Tiétek is, hiszen ha Ti nem beszélnétek meg az egyes bejegyzéseket meg az egyéb híreket, tök unalmas lenne ez az egész, ezért szeretnénk ha az oldal mindenkinek egyaránt szórakozást és hírforrást nyújthatna legyen az Robsten-es vagy Nonsten-es. Nálunk egyik csapat tagjai sincsenek kitiltva, mint mát korábban mondtuk bárki elmondhatja a véleményét ha kulturált keretek között mozog a mondanivalója és nem megy át a dolog személyes támadásba. Véleményünk természetesen nekünk is van, szeretünk beszélni róla :)

Ne haragudjatok, hogy beleszólok ebbe a kis eszmecserétekbe, (csak, hogy szépen fejezzem ki magam) de szerintem ez már régen lerágott csont. Vannak Robstenesek és AntiRobstenesek. Úgy gondolom, hogy ez a két csoport soha nem fog egyetérteni. Ki ezért, ki azért. Van olyan anti, akinek meg tudom érteni az érveit Robsten ellen pl. nem szereti Kristent, ezért nem örül, de van olyan is, aki mivel nem szereti ezer százalék, hogy nincsenek is együtt.
Hát szerintem nem az fogja eldönteni, hogy ki kivel van együtt, hogy én kit szeretek vagy sem.
Én nem tagadom, sőt büszkén vállalom, hogy igenis nagyon Robstenes vagyok, de én tiszteletben tartom mások (antik, Rob és Kristen utálók) véleményét.
Szeretem Robot és Kristent is, külön-külön ezért ha Rob netalán tán azt mondaná, hogy nekem nem Kristen kell, hanem Emilie, akkor is örülni fogok, mert én szeretem Robot. És nálam ha szeretek valakit, akkor a döntéseivel együtt is szeretem. De ugyan ez vonatkozik Krisre is. Ha vissza akar menni Mike-hoz, akkor ha boldog, én nem fogom megutálni... persze, szomorú leszek, mert Robstenes vagyok, de akkor is az lesz a fontos, hogy boldogok e.
De azért ne szaladjunk ennyire előre. Most együtt vannak. Aki ezt nem hiszi el, azzal nem lehet mit csinálni. Igaza volt az előttem szólóknak, őket szerintem semmivel nem lehet meggyőzni.
de ugye a képek szemcséssége...
hát nem tudom ki olvasta a fotós beszámolóját, de ott leírta, hogy mi is történt.

A fotók akkor készültek amikor Randy (fotós) követte Stewartot, Pattinsont, és Rob barátját Tom Sturridget egy bulira, ami a St. Laurent Körút közelében zajlott Montrealban.

"A hotelt 8:15kor hagyták el, majd beültek egy taxiba, majd mikor kiszálltak 25 másodpercig csak csókolóztak(...)"

Egy házibuliba mentek ugye. A fotós nem használhatott vakut, hiszen ha villan, egyértelmű, hogy tudni fogják, hogy mi van...
Az éles képek már a hotelben készültek. Rob és Kristen is bent voltak a hotelben, világosban, és ott már vaku nélkül is olyan képeket lehetett csinálni, ami mindenkinek megfelel ;)

De mindenki hisz, amit akar. Nekem igazából csak abból van elegem, hogy elmegyek egy eddig teljesen megbízható oldalra és ott olvasok olyan kommenteket, ahol Krist és Robot is olyan jelzőkkel illetik, amit én - lehet, hogy velem van a baj - még az ellenségemre sem mondanék, nemhogy egy olyan emberre/emberekre, akit nem is ismerek...
(Annie, Barbi most nem erre az oldalra gondoltam, azért ide írtam, mert ebben az oldalban megbízom :) )

Bocsánat, ha volt olyan, amit már ismételtem, mert mások már kifejtették, de amióta a képek megjelentek úgy éreztem le kell írnom... :)

Sziasztok! Tök mindegy hogy együtt vannak vagy sem aki szereti Robot vagy Kristent az örül aki meg nem az nem is szereti őket igazán. Én szeretem Kristent Robot nem annyira mégsem mondok rá ocsmány dolgokat mert ha ők boldogok akkor nem érdekel!Persze ez csak az én véleményem mindenkinek magában kell elgondolkoznia hogy szeretné-e hogy a kedvence boldog legyen vagy sem...de egyet mindenképpen tudok nem vagyok színész nem vagyok a helyükben és fogalmam sincs mit csinálnék ha ott lennék...abban biztos vagyok hogy ha ilyen felhajtás övezne belebolondulnék én örülök nekik mert boldogok és ennyi!! pusszika