2010. augusztus 24., kedd

Találj Ki! - Sarah Clarke a Twilight premierjén

A Találj Ki október 31-ig fog tartani (később majd még vissza fog térni) és nyereményjátékot csinálunk belőle. A lényege annyi lenne, hogy ha szeretnél részt venni a nyereményjátékban, akkor mindenképpen a neveddel kell kommentelned a helyes megfejtést (nem kell feltétlen az igazi nevedet használnod, elég a chates vagy becenév is, a lényeg, hogy ne névtelenül csináld).
A tippeket a következő formában küldjétek:
1. (tippelt személy neve)
2. (tippelt személy neve)
Ha az első tipped bizonyul helyesnek 1 pontot kapsz, ha azonban csak a második a helyes akkor 0,5-öt, szóval jól gondoljátok meg :) CSAK a kommentekhez írt válaszokat vesszük érvényesnek, szóval aki chat-ben írkál azt nem fogjuk figyelembe venni. A régebbi szabályok maradnak (ne linkeld a tényleges képet, ne bizonygasd, hogy ez már pedig az stb.)
A szavazás eredményeképpen pedig lesznek paparazzi képek is a játékban (persze a normálisabb fajtából).
Új rendszer: a kommentek csak a játék vége után fognak megjelenni, addig moderálás alatt lesznek (értsd kommentet írni nyugodtan lehet, de csak a határidő lejárta után fogjuk jóváhagyni őket, de az összes választ, nem csak a helyeseket). Reméljük ezzel sikerül valamennyire nehezíteni a játékot!
ss0
A nagyobb méretért: katt a képre, az új ablakban a kép bal felső sarkában lévő Actions-re;ott pedig a View All sizes-nél válasszátok a legnagyobb felbontásút! 

49 megjegyzés:

1. Sarah Clarke
2. Elizabeth Reaser

Hűű..ez most kicsit elgondolkoztatott

1. Sarah Clarke
2. Ashley Greene

1. Ashley Greene
2. Kristen Stewart

1, Elizabeth reaser
2,Kristen stewart

Sarah Clarke!!!!!
Swan mami:)

Sarah Clarke --ez nehézz ://

Nekem csak 1 tippem van :D És az nem más mint:

Sarah Clarke

1.Bryce Dallas Howard
2.Kristen Stewart

Szerintem Ashley Greene :)

ÚÚÚ bocsánat visszaszívtam:$
Sarah Clarke
Korán van még, máshol jár az eszemxD
Egyébként a Twilight premierjén készült a kép:D
[azért írom le, mert úgyse látszódik a komment:P]

hmmm...
1. Nikki Reed
2. Elisabeth Reaser
ez most elgondolkodtató :D

Juuj ezt tudom! :D
Sarah Clarke =)

1. Elizabeth Reaser
2. Nikki Reed

Szerintem Elizabeth Reaser, mást nem tudok kitalálni...

Én őszinte leszek, ezt már nem tudom. Próbáltam nézni kinek milyen álla van, de egyszerűen besokaltam a sok képtől és, hogy nem találtam meg xD

Azért az első tippem ( csak a hajszín miatt)
Rachelle
A második tippem pedig
Elizabeth vagyis Esme(L)

Úgyhogy csajok mostmár nagyon látnám az egész képet mert borzazstóan kíváncsi lettem, hogy kit is ábrázol a kép.- és fogadjunk, hogy borzazstóan egyszerű a megoldás- Pénteken meg Vasárnap viszont nem leszek itthon úgyhogy azt hiszem erről lecsúsztam.
Mindegy is, azért jó volt számomra. Izgalmas volt nekem :)

Niki1415

1. Ashley Greene
2.Kristen Stewart

hát erről lecsúsztam:S na majd legközelebb:)

Oké, Srahra nem gondoltam :D Érdekes :D Jó.. :D:D

Pedig szerintem nem is volt nehéz :)
Mindenesetre az elmúlt két játék során a hibátlanok tábora 15 főről mindössze 6-ra csökkent. ;)