2010. augusztus 10., kedd

Találj ki! - Xavier Samuel

FONTOS: kicsit módosítunk a játék szabályain. A Találj Ki október 31-ig fog tartani (később majd még vissza fog térni) és nyereményjátékot csinálunk belőle. A lényege annyi lenne, hogy ha szeretnél részt venni a nyereményjátékban, akkor mindenképpen a neveddel kell kommentelned a helyes megfejtést (nem kell feltétlen az igazi nevedet használnod, elég a chates vagy becenév is, a lényeg, hogy ne névtelenül csináld), mi pedig (vagyis Ancsi) vezetni fogja egy táblázatban, hogy ki hány helyes megfejtést adott le ezalatt az idő alatt. Az október 31-ig legtöbb helyes választ beküldő nyer (valószínű dvd-t vagy addig még lehet lesznek új cuccaink, erről majd még írunk később). Döntetlen esetén ismét kihúzzuk azt, aki majd a nyereményt kapja. A nyereményjáték MOST indul, az előző hét tippjeit nem számoljuk bele az eredménybe.

A tippeket a következő formában küldjétek:
1. (tippelt személy neve)
2. (tippelt személy neve)
Ha az első tipped bizonyul helyesnek 1 pontot kapsz, ha azonban csak a második a helyes akkor 0,5-öt, szóval jól gondoljátok meg :) CSAK a kommentekhez írt válaszokat vesszük érvényesnek, szóval aki chat-ben írkál azt nem fogjuk figyelembe venni. A régebbi szabályok maradnak (ne linkeld a tényleges képet, ne bizonygasd, hogy ez már pedig az stb.)

A játékhoz a héten teszünk ki oldalra egy képet a könnyebb megtalálhatóságért valamint ebben a bejegyzésben szeretnénk választ kapni arra, hogy a játékba használjunk e paparazzi képeket. Ezt most szintén a kommenteknél jelezzétek légyszíves, a tippek után egy IGEN-nel vagy NEM-mel.
augusztus10
A képet úgy tudjátok nagyobban megnézni ha rákattintás után az új ablakban megjelenő kép balsarkában lévő Actions feliratra kattintotok és ott a View All Sizes-t választjátok!

43 megjegyzés:

Szerintem egyébként használhattok nyugodttan paparazzi képet is, mert abból is vannak ilyen normálisabb fajták, amin látszik hogy őket sem zavarják, csak egy katt és mennek tovább :)

1., Xavier samuel
2,Robert Pattinson

IGEN

1. Xavier Samuel
2. Charlie Bewley

igen

Xavier Samuel :))

igeen :))

1. Xavier Samuel
2. Robert Pattinson

jajj!*.* ez xavier*.*(L)

1. Xavier Samuel
2. Charlie Bewley

IGEN

Xavier Samuel, és szerintem lehetnének paparazzi fotók, mert úgy nehezebb lenne a játék.

Xavier és szerintem is IGEN :) -bár akkor én biztos, hogy nem fogom tudni, de hát úgy izgibb! :D

Niki voltam :)

1.: Xavier Samuel
2.: Robert Pattinson

Szerintem NEM kéne.
:)

Xavier :P
*sóhaj*
am szerintem is jöhetnek paparazzi képek, csak feldobja a játékot! ^^

Xavier Samuel

Igen, jöhetnek paparazzi képek, sokkal izgibb lenne :)

1.Xavier Samuel
2.Robert Pattinson

1. Xavier Samuel
2. Charlie Bewley

Xavier :)

És jöhetnek lesifotós képek is :)

Xavier Samuel. A kis aranyos...:P

Én is lemaradtam :(
de azért IGEN, ha még ér :P

Jájj én is lemaradtam..:( na majd a kövit