2010. augusztus 29., vasárnap

Találj ki! - Christian Serratos a tavalyi Do Something's Power of Youth-on

A Találj Ki október 31-ig fog tartani (később majd még vissza fog térni) és nyereményjátékot csinálunk belőle. A lényege annyi lenne, hogy ha szeretnél részt venni a nyereményjátékban, akkor mindenképpen a neveddel kell kommentelned a helyes megfejtést (nem kell feltétlen az igazi nevedet használnod, elég a chates vagy becenév is, a lényeg, hogy ne névtelenül csináld).

A tippeket a következő formában küldjétek:
1. (tippelt személy neve)
2. (tippelt személy neve)

Ha az első tipped bizonyul helyesnek 1 pontot kapsz, ha azonban csak a második a helyes akkor 0,5-öt, szóval jól gondoljátok meg :) CSAK a kommentekhez írt válaszokat vesszük érvényesnek, szóval aki chat-ben írkál azt nem fogjuk figyelembe venni. A kommentek továbbra is az aktuális napi határidő lejárta után fognak megjelenni!
xxx
A nagyobb méretért: katt a képre, az új ablakban a kép bal felső sarkában lévő Actions-re;ott pedig a View All sizes-nél válasszátok a legnagyobb felbontásút!

49 megjegyzés:

1. Nikki Reed
2. Ashley Greene

Sziasztok :) Huh hát ez nekem nem egyszerű :D

1. Ashley Greene
2. Nikki Reed

Remélem valamelyikük lesz :D

1.Ashley Greene
2.Nikki Reed

Christian Serratos (remélem jól írtam) alisa Angela

1.Ashley Green
2.Nikki Reed
ez nehéz mostmár..... xD

hmmm..Ez becsapós
1.Ashley Greene
2.Nikki Reed

1000 bocsi de rájöttem szal nem ash vagy nikki hanem Christian Serratos! bocsiii

Nikki Reed
vagy Christian Serratos

1. Christian Serratos
2. Ashley Greene

Csók, CandUs

1. Nikki Reed

(Mogyiii voltam:P)

1. Nikki Reed
2. Ashley Greene

1 ashley greene
2 kristen stewart

Hát végre valahára sikerült!!!!!!!!!
Kb. 5-órája keresem, már anyám is besegített:))
Ééééés a megfejtés: Christian Serratos!!!!!!
Nehéz szülés volt:))

1.Niki Reed
2.Ashley Greene

1: Ashley Green
2: Nikki Reed <3
erre most tényleg nem tudok rájönni..

1. Anna
2. őőőőő nincs

1.Nikki Reed
2.Nikki Reed

Na,erre ránéztem,és kiataláltam:Christian Serratos :D

1.Ashley Green
2.Nikki Reed

1. Nikki Reed
2. Ashley Greene

1. Ashley Greene
2. Nikki Reed

én már a harmadikról maradok le... vagy a negyedikről...?? jáááj :(((