2010. augusztus 13., péntek

Találj ki! - Anna Kendrick

Grat mindenkinek, a helyes megfejtés: Anna Kendrick az idei Oscar gálán!
annaq
A nagyobb méretért: katt a képre, az új ablakban a kép bal felső sarkában lévő Actions-re-->ott pedig a View All sizes-nél válasszátok a legnagyobb felbontásút! :)

FONTOS:
kicsit módosítunk a játék szabályain. A Találj Ki október 31-ig fog tartani (később majd még vissza fog térni) és nyereményjátékot csinálunk belőle. A lényege annyi lenne, hogy ha szeretnél részt venni a nyereményjátékban, akkor mindenképpen a neveddel kell kommentelned a helyes megfejtést (nem kell feltétlen az igazi nevedet használnod, elég a chates vagy becenév is, a lényeg, hogy ne névtelenül csináld), mi pedig (vagyis Ancsi) vezetni fogja egy táblázatban, hogy ki hány helyes megfejtést adott le ezalatt az idő alatt. Az október 31-ig legtöbb helyes választ beküldő nyer (valószínű dvd-t vagy addig még lehet lesznek új cuccaink, erről majd még írunk később). Döntetlen esetén ismét kihúzzuk azt, aki majd a nyereményt kapja. A nyereményjáték MOST indul, az előző hét tippjeit nem számoljuk bele az eredménybe.

A tippeket a következő formában küldjétek:
1. (tippelt személy neve)
2. (tippelt személy neve)

Ha az első tipped bizonyul helyesnek 1 pontot kapsz, ha azonban csak a második a helyes akkor 0,5-öt, szóval jól gondoljátok meg :) CSAK a kommentekhez írt válaszokat vesszük érvényesnek, szóval aki chat-ben írkál azt nem fogjuk figyelembe venni. A régebbi szabályok maradnak (ne linkeld a tényleges képet, ne bizonygasd, hogy ez már pedig az stb.)

A múltkori bejegyzésben a kommentelők nagy része elfelejtett/vagy nem akart nyilatkozni arról, hogy legyenek e a játékban paparazzi képek, szóval ha valaki még szeretne ez ügyben véleményt nyilvánítani és még nem tette meg, az dobjon a tippje után egy IGEN vagy NEM szót :) Ezt a szavazós bulit ha kell még vasárnap is kiírjuk, de jövő héttől már a szavazataitok alapján fogunk képeket kirakni (és a sok rizsa szöveg sem lesz már kint, csak a szabályok :)

57 megjegyzés:

1. Anna Kendrick

És sztem legyenek benne paparazzi képek:D

Anna Kendrick

Ne legyenek paparazzi képek.

Anna Kendrick
Legyenek paparazzi képek is, így megnehezíthető a játék.

Anna Kendrick.
legyenek paparazzi képek

Anna Kendrick

Szerintem is jó ötlet a paparazzi képes dolog, nem lenne ilyen egyszerű a játék :)

Anna Kendrick

Szerintem NE legyenek paparazzi képek!

1.: Anna Kendrick!
És szerintem NEM kellenek a paparazzik! :)

Anna Kendrick (Szerintem legyenek paparazzi képek is. Aki igazán rajongó,az azokon is felismeri a kedvenceit. Szerintem :p)

Anna Kendrick
Ez elég könnyű volt :))
és IGEN, legyenek paparazzi képek

naná, hogy Anna Kendrick :)

Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.

Anna Kendrick :D
És IGEN legyenek paparazzi képek :)

Biztos Anna Kendrick valami eseményen :D

Anna Kendrick :)
És szerintem lehetnek paparazzi képek.

Anna Kendrick, legalábbis nekem olyan nyilvánvaló :)
szerintem NE legyenek

Anna :) és IGEN szerintem legyenek paparazzi fotók!

Az előzőről sajnos lemaradtam, és vszínűleg a vasárnapiról is le fogok...de azért...

Anna Kendrick:)

És IGEN. :D

Anna Kendrick

Jajj, de várom már a jövőheti bekeményítést :) Szeretem a kihívásokat :D

Anna Kendrick
Szerintem legyenek paparazzi képek is!:)

Anna Kendrick.
Jöhetnek a paparazzi képek..(:,azok sokkal nehezebbek lennének.

Anna Kendrick
jöhetnek a paparazzi képek is4

anna kendrick és sztem lehetnek paparazzi képek is:D

Anna Kedrick
és szerintem legyenek paparazzi képek

1 Anna Kendrick
2 Kristen Stewart
IGEN LEGYENEK

Anna Kendrick

És legyenek paparazzi képek:)

Anna Kendrick

Szerintem ne legyenek paparazzi képek.

ááá lekéstem róla.:'(
azt hittem 7-ig lesz.:(

Már megint lekéstem :'( Nem lehetne több ideig,vagy 2 napig is?