2010. augusztus 18., szerda

View London interjú Nikki Reeddel

Nikki Reed a Twilight filmekben a vámpír Rosalie Hale-t alakítja. A legutóbbi filmben, a Twilight Saga: Eclipse-ben a nézőközönség végre többet tudhatott meg Rosalie életéről, és hogy miért változtatták őt vámpírrá. Nikki mostanában Londonban volt, ahol beszélt a karaktere háttértörténetéről, valamint Robert Pattinson hajkurászásáról, a fizikailag igencsak kimerítő edzési rendszeréről, és hogy milyen szupererőt szeretne.
Nikki, az Eclipse-ben beleláthatunk a te háttértörténetedbe is, ahol többet megtudhatunk Rosalie-ról. Mikor az első két filmet csináltad, és tudtad, hogy majd elérkeztek ehhez, idegesített téged belegondolni abba, hogy még mindig van hátra idő, mire az emberek igazából megismerhetik a karakteremet?
Nos, reménykedtem, mikor az első filmet csináltuk, hogy eljutunk a harmadikig, máskülönben úgy éreztem volna, hogy nem tudtam igazán megindokolni a viselkedésem. Másrészt, Stephenie annyira komplex és dinamikus karaktereket írt, hogy szerintem abban mind egyetérthetünk - mármint a Cullen család -, hogy nem igazán van lehetőségünk ezt megmutatni. Szóval megpróbálsz minél többet kihozni a pillanatból, ami a tiéd, és mindent túlságosan átgondolsz: minden pillantást, minden mosolyt, vagy az én esetemben, minden undok nézést. Szóval nagyon boldog voltam, hogy megkaptam ezt a lehetőséget... és persze nagyon ideges.

Lehetőséged volt körbeutazni a világot a Twilight franchise révén. Szóval, melyik a kedvenc városod? És miért?
Nagyon sokat utaztam függetlenül ettől, ami nem volt a legjobb döntés a karrierem szempontjából, de nagyon jó döntés volt az életemben. Éltem Oroszországban egy kicsit, az egész múlt évet Athénban és Svájcban töltöttem. Elmentem Afrikába egy néhány hetes kalandra. Nem tudnék választani, hogy melyik a kedvencem, de azt hiszem, hogy legközelebb Brazíliába megyek.

Van kedvenc könyved a sorozatból?
Olvastam az összes könyvet, és mindegyiket szeretem számos okból. Emlékszem, mikor forgattuk az első Twilight filmet, mikor mentek a próbák, akkor végigmentem az összes részen, és már majdnem végeztem a New Moon-nal, és emlékszem, hogy pánikoltam, mert nem találtam Edward-ot. Végigrohantam a forgatási helyszínen, kiáltozva: "Hol van Rob? Csak látni akarom Rob-ot két másodpercig, mert nagyon megnyugtató lenne tudni, hogy Edward még mindig itt van!" Függetlenül attól, hogy mit gondoltál eredetileg a könyvekről, mindenkit annyira beszippant a sorozat... olyanok, mint a mágnes.

Milyen étrended, és edzésterved volt, amit követned kellett?
Fizikailag nagyon megerőltető volt. Emlékszem, hogy leszálltam a gépről, megnéztem az időbeosztásomat, amin ez állt: "Remélem a stábtagok hoztak edzőcipőt... holnap felveszünk titeket, és megyünk az edzésre." Senki nem szólt nekünk erről, és nem voltunk erre felkészülve (nevet). Minden egyes nap, ha nem forgattunk, akkor edzeni voltunk napi két, három órát, aztán a személyre szabott edzések. Szerencsére, abbahagytam a cigizést három vagy négy héttel a felkészülés kezdete előtt. Nem is tudom, hogy mit csináltam volna, ha nem így történik, mert szó szerint atlétáknak érezhettük magunkat. Így történt: alvás, edzés, evés, alvás megint. Ebből állt a nap. De ez megmutatott nekem egy teljesen új életformát, mert a mai napig, még mindig állandóan edzem.

Ha lehetne valamilyen különleges képességed, mi lenne az?
Nem is tudom. Nem akarom semmilyen képességet. Én erő nélküli vagyok. Nem akarok a jövőbe látni, nem akarom tudni, hogy mit gondolnak mások, soha! Nem akarom újraélni a múltamat. Kellan és én sokat beszélgettünk erről... az ő képessége az erő. Élvezem, hogy fizikailag erősnek érzem magam, szóval talán szeretnék képes lenni felemelni egy épületet, és ráhajítani valakire. via
Fordította: Edit

0 megjegyzés: