2010. augusztus 27., péntek

Találj ki! - Taylor Lautner az idei Kids' Choice Awardson

A Találj Ki október 31-ig fog tartani (később majd még vissza fog térni) és nyereményjátékot csinálunk belőle. A lényege annyi lenne, hogy ha szeretnél részt venni a nyereményjátékban, akkor mindenképpen a neveddel kell kommentelned a helyes megfejtést (nem kell feltétlen az igazi nevedet használnod, elég a chates vagy becenév is, a lényeg, hogy ne névtelenül csináld).

A tippeket a következő formában küldjétek:
1. (tippelt személy neve)
2. (tippelt személy neve)

Ha az első tipped bizonyul helyesnek 1 pontot kapsz, ha azonban csak a második a helyes akkor 0,5-öt, szóval jól gondoljátok meg :) CSAK a kommentekhez írt válaszokat vesszük érvényesnek, szóval aki chat-ben írkál azt nem fogjuk figyelembe venni. A kommentek továbbra is az aktuális napi határidő lejárta után fognak megjelenni!

39 megjegyzés:

Taylor Lautner *-* xDD Háh ez átverős volt xD

1. Xavier Samuel
2. Jackson Rathbone

Sziasztok :D

1. Jackson Rathbone
2. Kiowa Gordon

Hűű..ezmsot télleg nehéz volt de csak meglett:
1. Taylor Lautner

1. Kellan Lutz
2.Charlie Bewley

Szerintem Robert Pattinson, de foggalmam sincs :(

1.Kellan Lutz, alias Emmett

Szerintem Boo Boo Stewart

1. xavier samuel
2. charlie bewley

Kellan Lutz
Jackson Rathbone

Hujjujj,ez nehéz,de azért próbálkozok..
Talán Rob az :S

1. Xavier Samuel
2. Alex Marez
Huu ez egyre nehezebb!! De így az izgalmas :D

1 kellan lutz
2 cam gigandet

ez a kép kifogott rajtam de nagyon... :D majdnem 4 órán át kutattam..szal most csak egy tipp aztán vagy bejön vagy nem .. :D Egyszer élünk :D
Jackson :D

Nos, tényleg egyre nehezebb az biztos... nem mintha bánnám, csak mostmár lemondok a nyereményekről és inkább csak kedvünkre :)
Így felsőtest meg bőrszín alapján megmár tényleg meg lettek mozgatva az agytekervényeim. xD
Na de a tippeim:
1. Xavier Samuel
2. Charlie Bewley (aztán vagy jó, vagy nem :)

1.Jackson Rathbone
2.Jamie Campbell Bower

1. Xavier Samuel
2. Jackson Rathbone

na erről is lecsúsztam :/ meg a köviről is lefogok :/
de tényleg nagyon benehezítettetek csajok!

azért elég sokan kitaláltátok, nekem nem biztos hogy ment volna :D sőt még tippelni sem tudtam vna xD

Istenem.. ez gáz, hogy nem ismertem fel... :S