2010. augusztus 17., kedd

Találj ki! - Jackson Rathbone

Gratula a helyesen tippelőknek, a megfejtés Mr. Rathbone Uraság volt, amint Vancouverben sétálgatott az Eclipse forgatásakor.
A Találj Ki október 31-ig fog tartani (később majd még vissza fog térni) és nyereményjátékot csinálunk belőle. A lényege annyi lenne, hogy ha szeretnél részt venni a nyereményjátékban, akkor mindenképpen a neveddel kell kommentelned a helyes megfejtést (nem kell feltétlen az igazi nevedet használnod, elég a chates vagy becenév is, a lényeg, hogy ne névtelenül csináld).

A tippeket a következő formában küldjétek:
1. (tippelt személy neve)
2. (tippelt személy neve)

Ha az első tipped bizonyul helyesnek 1 pontot kapsz, ha azonban csak a második a helyes akkor 0,5-öt, szóval jól gondoljátok meg :) CSAK a kommentekhez írt válaszokat vesszük érvényesnek, szóval aki chat-ben írkál azt nem fogjuk figyelembe venni. A régebbi szabályok maradnak (ne linkeld a tényleges képet, ne bizonygasd, hogy ez már pedig az stb.) A szavazás eredményeképpen pedig lesznek paparazzi képek is a játékban (persze a normálisabb fajtából).

A nagyobb méretért: katt a képre, az új ablakban a kép bal felső sarkában lévő Actions-re;ott pedig a View All sizes-nél válasszátok a legnagyobb felbontásút! :)

53 megjegyzés:

1. Robert Pattinson
2. Xavier Samuel
ez nehéz!!!:)

1. Kellan Lutz
2. Jackson Rathbone

Na ezen elgondolkoztam, de Jackson Rathbone

Ohh, paparazzi kép! :D Ezaz!
Ez már elgondolkodtatott.:)
Jackson Rathbone, szerintem. :)

Jackson fickó :D

de, hogy legyen egy második tippem is (mert, hogy biztos nem vagyok benne) Xavier lenne a második tippem.

Niki1415 voltam már megint :)

1. Taylor Lautner
2. Jackson

Izé. Nekem sok közöm van hozzá, ki hogy tippel, de a névteleneknek nem tudok pontot adni. Csak szólok, hogy ha valaki versenybe szeretne kerülni, az ne névtelenül játsszon :)

1.Jackson Rathbone
Nehéz,de csak őt tudom elképzelni :S

jaj elfelejtettem szólni hogy én vagyok az a sima Alice... csak csináltam ilyen izé fiókot.... lehetne azt h azt egy 1 pontot amit eddig szereztem hozzám írni? nagyon köszi :)

1. Jackson Rathbone
2. Peter Facinelli

Alice, persze, átírtam a neved a táblázatban, úgyhogy ha este pontozok, már nem fogok kavarni :)

1. Jackson Rathobone
2. Robert Pattinson

áááá punciszájú Jackson Rathbone *__*
*szerelmes*

Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.

Utánajártam!
Jakson Rathbone

Jackson Rathbone *-* Az egyik FONCSIKA xDDD

Jaj, de "jó", hogy a Blogspot megengedi 2× ugyanazt a nicket...
Remélem, rajunk, Ancsi-kon kívül nincs más átfedés. Mert magamról tudom, hogy nem játszok :)

1. Jackson Rathborn
2. Cam Gigandet

Jackson Rathbone

(Mogyiii voltam :P)

Jackson Rathbone

Rosie voltam