2010. augusztus 20., péntek

Troix Magazin - Jackson Rathbone

Jackson az októberi Troix magazin hasábjain lesz majd látható, a fotózásról készült BTS videót is kiadták már, iszonyat hangulatosra sikerült, érdemes megnézni (a minőségétől azonban tekintsünk el). Az újságban egyébként 12-15 oldal terjedelemben foglalkoznak majd Jack-kel. Tudom hogy vannak páran az olvasóink közül akik ennek iszonyatosan fognak örülni. ;) A magazin címlapja itt nézhető meg. Videó outtake #1
via JacksonRathboneSource.org

5 megjegyzés:

bizoooooony*__*
nem is kicsit szeretjük Jacksonkát *csorgatja a nyálát*
adoniiiisz:D

Ő egy ISTEN!!!!!!
Már nagyon várjuk, köszi a vidit.

Húúú az a csaj ne kerüljön a kezem közé, mert....
Naggyon irrígy lettem...
De Jackson tényleg egy Isten, vagy még annál is több....Nincs is rá szó :D(L)
Egy tökéletesen huncut szexisten... Valami ilyesmi, vagy nem tom ez is kevés.
Egy szóval: Szeretjüüüük!!!!!!(LLLL)*.*
És és disznó módon előhívattam fényképnek a fekete-fehér címlapképet szöveg nélkül, szóval most Jackson az éjjeliszekrényemen is helyet foglal (L)
Tekla.* voltam

Az a csaj iránt én is hasonló érzéseket táplálok nyugi :P
de amúgy aaaaaaawwwww*_*
mért nem az én utcámba járkálgat Jacksonka? *__*
Ez az eddigi legeslegjobb fotósori *-*
*ájuldozik*

muhahaaa, de azért a cigi meg a gitár most is befigyel:D

az én utcámba is sétálgathatna*__*
kis cukimuki:D^^